Weekend 15

GIRL POWER! Dečki, suportajte nas

Prvo jutarnje predavanje trećeg dana Weekend media festivala u dvorani Vikend pretežno je okupilo žensku publiku. Panel pod nazivom „Vodimo li ponovno bitke naših baka? Ženska prava nakon Roe vs. Wade“ moderirala je Ida Prester koja je hrabro otvorila teme koje nisu uobičajene za Weekend –feticid i femicid uz neočekivanu fotografiju u pozadini. Jer nije […]

Cancel culture – Pazi što pričaš da ne ostaneš bez posla!

„Istina je, kultura otkazivanja je zarazna, i još bitnije, neizlječiva bolest“ – tako je Zoran Kurelić, redoviti sveučilišni profesor na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, odgovorio na pitanje koje je ujedno i naziv njegovog predavanja; „Je li kultura otkazivanja zarazna bolest?“. Cancel culture podrazumijeva političku korektnost u digitalnoj civilizaciji kao formu kulturnog bojkota, objasnio je […]

Poznati su pobjednici Golden Drum Festivala 2022!

Jučer je spektakularnom dodjelom Golden Drum nagrada, pod pokroviteljstvom Mastercarda, završio Golden Drum Festival 2022. Ovogodišnje izdanje Golden Drum festivala ugostio je jubilarni, 15. Weekend Media Festival, koji je okupio agencijske i medijske stručnjake te omogućio da ponovno okupljanje i druženje. Žiri je ove godine dodijelio 31 Golden Drum i 9 Grand Prixa u različitim […]

Uspjeh gaming tvrtke ne ovisi samo o gamerima

Nanobit je priča koja je iz lokalne, hrvatske sredine prerasla u globalnu atrakciju, pažljivo prateći međunarodne trendove i aktualnosti u konkurentskom svijetu igrica i tehnologija. Njihovo osvajanje američkog tržišta zapanjilo je čitavu business zajednicu, a poseban poslovni iskorak tvrtke, vezan uz suradnju s Netflixom, dokaz je da razvoj gaming industrije u Lijepoj Našoj, ali i […]

Nije u noćenju sve – moraš nešto i dati da bi mogao uzeti

Kažu da je najizazovnije imati panel nakon ručka, ali ključni akteri u razvoju hrvatskog turizma opravdali su očekivanja posjetitelja panela pod nazivom „Nije u noćenju sve“ te su do posljednjeg mjesta napunili dvoranu Produženi vikend. Osim na pitanje kako produžiti hrvatsku turističku sezonu, jedan od vodećih hrvatskih stručnjaka za brendiranje destinacija dr. sc. Božo Skoko, […]

Na TikToku je najvažnija autentičnost, a broj followera nije presudan za uspjeh

Tko misli da je TikTok samo još jedna društvena mreža u nizu i da ju koriste samo tinejdžeri koji nemaju pametnijeg posla, poprilično je naivan. Aljaž Peklaj, partner i strateški direktor u kompaniji Bold Group u dupkom punoj dvorani naglasio je kako generacija Z već bira TikTok umjesto Googlea kao svoju najdražu i najčešće korištenu […]

“Sustainable advertising manifesto” kao inicijativa za bolju budućnost

Održivo poslovanje danas je glavna sastavnica brojnim kompanija, a kako to izgleda u svijetu medija i oglašavanja i na koje načine možemo doprinijeti u stvaranju bolje budućnosti predstavila nam je Andrea Henao, managing director, 360 Agency Berlin and Europe u sklopu svog predavanja „The Present Emergency to Make Advertising and Media More Sustainable, and The […]

Evolucija streaming platforme u regiji

Televizija kakvu znamo lagano odlazi u povijesti ili je već otišla. Zahtjevi i želje korisnika se kontinuirano mijenjaju, dolaze novi trendovi pa tako i brojni streaming servisi. Jedan od njih je i EON TV– vodeća OTT platforma u jugoistočnoj Europi. Kako je nastao EON TV ispričala nam je Ditka Maučec, executive director product, United Group […]

Novo “novo” normalno – kako je rat izvukao najbolje iz ukrajinskih kreativaca

Kad je Egor Petrov 2011. godine s dva partnera osnovao kreativnu agenciju Banda, nije mogao ni sanjati da će ona svega godinu dana od svog osnutka postati jedna od najatraktivnijih agencija u Ukrajini. Banda je 2018. postala Red Dot agencija godine, dok je 2019. proglašena najkreativnijom agencijom u središnjoj i istočnoj Europi prema Epici, a […]

Kreativna industrija je poligon za igru na kojem stvaramo jedinstveno iskustvo

Doživljaj kreira kreativna industrija te postoje ljudi koji su ga voljni platiti, naglasio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, i upravo se u tome krije srž efikasnog modela poslovanja, kakav primjerice možemo uočiti u djelovanju Adris grupe, složili su se govornici panela pod nazivom „2.44 milijarde razloga za kreativu“ koji je moderirala Jagoda Divić, […]