Weekend 15

Prvi princip poslovnog uspjeha su pametni ljudi kojima ćeš dati autonomiju

„Naše društvo ima problem služenja. Profesor misli da su studenti tu zbog njega, liječnik misli da su pacijenti zbog njega, direktor misli da su radnici zbog njega, a političar da su građani zbog njega.“, dijagnosticirao je probleme hrvatskog društva dr. Stjepan Orešković tijekom razgovora 1 na 1 sa Zoranom Šprajcem u sklopu 15. Weekend Media […]

Današnji kreativci – rođeni spremni ili tek dobri učenici?

Razvoj novi tehnologija, nova zanimanja koja nastaju brzinom svjetlosti i cijeli set vještina koji je današnjim mladima potreban ako se žele okušati u nekoj od kreativnih industrija, pokazuju kako društvo 21. stoljeća nikad ne prestaje učiti te treba kontinuirano nadograđivati svoje vještine i znanja. A što je s kreativnošću i inovativnošću? Jesu li istoznačnice ili […]

Stop filterima! Fokusirajmo se na realnost života

Internet i društvene mreže napravile su potpunu revoluciju trendova i pokreta. Body shaming, body positivity, fake kultura i neograničeni broj filtera, česti su pojmovi koji se vežu uz njih. Koliko je ovo bitna tema za društvo pokazala je i prepuna dvorana na panelu „Udobno u svojoj koži; Život u doba filtera“ na kojem su razgovarali […]

Boris Vujčić: „Morate glasati s nogama i novčanikom, druge pomoći tu nema“

Guverner Hrvatske narodne banke Boris Vujčić mora biti jako oprezan kada u javnosti spominje recesiju, inflaciju, kamate i kredite. Jedna kriva riječ u njegovom slučaju može činiti veliku razliku, a pogotovo u situacijama krize. Na panelu „Jedna kriva riječ“ moderatoru Ivanu Vrdoljaku, voditelju s Bloomberga, opisao je svoju zahtjevnu komunikacijsku ulogu te ponovio izjavu koja […]

Ništa nije zapisano u kamenu – go with the flow

Prije nešto više od dvije godine, Vodnjanski Infobip, jedna od vodećih IT tvrtki u Hrvatskoj i ovom dijelu Europe, postao je prvi hrvatski unicorn, odnosno tvrtka koja nije izlistana na burzi, ali ima valuaciju od milijardu dolara. Ivo Novak posljednje četiri godine radi u Infobipu kao Global Head of Growth Marketing, gdje trenutno razvija growth […]

Dok je ljudi, bit će vijesti. Dok je svijeta, bit će zanimljivosti!

U doba kada je medijska pažnja svedena na utrku na sto metara, oni već godinama trče maratone. Zoran Šprajc (RTL Hrvatska), Aleksandar Stanković (HRT), Olivera Kovačević (RTS, Srbija) i Božo Sušec (TV komentator) su unatoč fast forward načinu života i dalje dio naše svakodnevice. Prekaljene zvijezde malih ekrana i jedna od najprepoznatlijvijih televizijskih lica upravo […]

DAB+ radio: Novo lice radija, dostupno svugdje i svima!

Radio, kao stariji brat televizije, sveprisutan je medij čija je budućnost neupitna. Nova, digitalna radijska epoha, koja je započela DAB+ tehnologijom, pruža svim sadašnjim i budućim radijskim nakladnicima prigodu za dodatan iskorak prema slušateljima. Unisoni je ovo zaključak panela pod nazivom “DAB+ radio: Novo lice radija”. Panelisti Mate Botica, predsjednik Uprave Odašiljača i veza (OIV), Damir Bučević, član Vijeća […]

Jelena Đoković: „Srž suradnje s medijima bi trebalo biti širenje ključnih poruka za dobrobit društva“

Danas je sve veća potreba za dobrotvornim djelovanjem, provođenjem humanitarnih inicijativa te otvaranjem novih udruga i zaklada koje nesebično rade i pomažu onima kojima je to najpotrebnije. U tom pogledu, mediji su im jedna od najvažnijih ciljanih skupina jer imaju mogućnost prenijeti vijest na cjelokupnu populaciju čime dodatno pomažu u širenju „awarenessa“, poticanju humanitarnog rada […]

Čini se da IT industrija cvjeta, ali je li to zaista tako?  

Kako se iskusni HR-ovci snalaze u svijetu IT-ja, na panelu pod nazivom „IT je It!“ otkrili su Daniel Ackerman, glavni izvršni direktor Degordiana, Martina Verović, direktorica ljudskih resursa u Rimcu, Vedrana Kelec, voditeljica ljudskih potencijala i organizacijske kulture u Agency04, Ana Petrović, voditeljica ljudskih potencijala u agenciji FIVE, te Jelena Jelušić, Employer brand manager u […]

Činjenice su mrtve, živjele činjenice!

Kultura fake newsa u kombinaciji s očitim, prečestim i neopravdanim širenjem neprovjerenih informacija, a posebno u delikatnim situacijama koje zahtijevaju dodatan oprez i provjeru činjenica, mogu izazvati pravu pomutnju u online svijetu, ali i van njega. Ove pojave pod utjecajem senzacionalizma, click baita, infotainmenta, a nerijetko i profita negativno utječu na društvo u cjelini te […]