Poznati su pobjednici Golden Drum Festivala 2022!

Chill Films za Golden Drum

Jučer je spektakularnom dodjelom Golden Drum nagrada, pod pokroviteljstvom Mastercarda, završio Golden Drum Festival 2022. Ovogodišnje izdanje Golden Drum festivala ugostio je jubilarni, 15. Weekend Media Festival, koji je okupio agencijske i medijske stručnjake te omogućio da ponovno okupljanje i druženje. Žiri je ove godine dodijelio 31 Golden Drum i 9 Grand Prixa u različitim kategorijama.

Treću godinu zaredom, Publicis Italy iz Milana nagrađen je titulom Agencije godine i time pridonio ukupnom uspjehu ove agencije koja je skupila najviše bodova te joj je dodijeljena nagrada  Network of the Year, dok je Eoin Sherry, kreativni direktor iz Publicisa Italija koji stoji iza kampanje The Night is Young, zaslužio prestižnu titulu kreativnog direktora godine, Powered by Elan.

Najbolji brend koji je ostavio trag i zaslužio Brand Grand Prix je Heineken, a titula Neovisne agencije godine otišla je u Mađarsku i agenciju White Rabbit Budapest.

Golden Drum je ove godine po prvi put proglasio i Produkcijsku agenciju godine te Digitalnu agenciju godine, obje uz potporu Coca-Cole. Produkcijska agencija godine je grčka Good People, dok je titula Digitalne agencije godine pripala izraelskoj agenciji DIBOOR.

Chill Films za Golden Drum

Žiri je također dodijelio i nagradu Best of COVID-19 koja slavi radove nastale kao odgovor na pandemiju koronavirusa, koja je pripala agenciji Publicis Italy za The Night is Young, kampanju za Heineken. Ista je agencija osvojila Best of Genius Loci, nagradu kojom se slave lokalna djela koja predstavljaju osebujan lokalni duh, za „Bottega for Bottegas made for Bottega Veneta“.

The Best of Social Good, nagrada koja slavi društveno korisne akcije, pripala je agenciji Seven.One AdFactory/Creative House, Unterföhringu i White Rabbit Budapest za #flutwein – „Our Worst Vintage“ za Flutwein. Najuspješnijom iz regije Adrija proglašena je hrvatska agencija Imago Ogilvy koja je, uz potporu Zavarovalnica Triglav, za Beestro nagrađena posebnom nagradom Adriatic agencija godine.

Najnoviji član Kuće slavnih je Jorg Riommi, glavni kreativni direktor Publicis Group CFF, koji se time pridružio odabranoj skupini kreativnih vizionara koji su nadahnuli i imali najveći utjecaj na svijet kreativnosti kakav danas poznajemo.

Najbolje kreativno rješenje za natjecanje Young Drummers Competition omogućeno od strane Slovenske turističke zajednice, pripalo je Intergalactic Tourism čime je rumunjskim autorima, Anni Floarea i Mariu Franciscu pripala nagrada od 1000 eura.

Čestitamo svim pobjedničkim idejama, pojedincima i timovima koji su kući odnijeli održive trofeje izrađene od ekološki prihvatljivih materijala.