Priče s Weekenda

Sport na prvom mjestu

Sport je vjerojatno jedini masovni medijski sadržaj koji se gleda u stvarnom vremenu, a čija je vjerna publika redovito prikovana uz ekrane. Kakva je sinergija

Saša Savić: Svaki brend mora biti dio kulture

Jedno od najpoznatijih svjetskih imena u oglašivačkoj industriji Saša Savić, direktor američke marketinške agencije Mediacom, otkrio je na Weekendu male tajne uspjeha najboljih svjetskih kampanja

Kako su “popušili” dobru poslovnu ideju?

Suosnivač Millenium promocije i vlasnik Edward Bernays University Collegea Mario Petrović, vlasnik Pepermint agencije i jedan od organizatora Weekenda Tomo Ricov, vodeći hrvatski kreativac i

Web 1, 2, 3 – na njemu smo svi

Web 2.0 donio nam je procvat društvenim mreža, značajno unaprijedio komunikacijske alate i time otvorio ogroman prostor u komunikacijskoj i marketinškoj industriji. Hoće li se