Sjedinjeni u kreativnosti

Kristina Štedul Fabac / Pixsell

Suradnja između umjetnika i brendova je praksa koja datira već desetljećima i često se pokazala kao win-win situacija jer umjetnici dobivaju priliku proširiti svoj doseg i izložiti svoj rad široj publici, dok brendovi koriste kreativnost umjetnika kako bi se povezali s krajnjim korisnicima. No, kako se svijet mijenja i postaje sve osjetljiviji na vrijednosti, postavlja se pitanje: “Trebaju li umjetnici surađivati s brendovima s kojima ne dijele iste vrijednosti i obrnuto?” Na to pitanje odgovor smo dobili na panelu „ART OF BRANDS powered by Skechers“.

Svoje jedinstvene perspektive iznijeli su Slaven Lunar, umjetnik, Petar Radojčić Bizzo, glazbenik i Slavimir Stojanović Futro, umjetnik, a sve to pod moderatorskom palicom Jelene Petrović Zvekić, direktorice i partnerice marketinške agencije Smart Agency.

 „Kada govorimo o suradnji brendova i umjetnika, kompromis je nužan jer obje strane moraju biti zadovoljne kako bi suradnja u konačnici bila uspješna. To se može usporediti sa stvarnim životnim situacijama i odnosima kao što su veze, prijateljstva ili poslovne suradnje – ukoliko se previše naginje na jednu ili drugu stranu, suradnja obično neće otići u željenom smjeru“, komentirao je Lunar.

 „Kada se postavi pitanje zanima li brendove zaista umjetnost ili samo žele iskoristiti trenutnu popularnu situaciju, odgovor je jednostavan – modna industrija ih zanima, dok u drugim poslovnim sferama ideja često slijedi jednostavnu matematiku. S gledišta umjetnika, glazbeni žanr koji je nastao krajem sedamdesetih godina još uvijek ostavlja trag, a imajući na umu da su glazbenici uvijek imali velik utjecaj na modu i kulturu, to objašnjava činjenicu zbog čega su brendovi često u potrazi za suradnjom upravo s glazbenicima. Ponekad ta suradnja proizlazi iz strasti, a ponekad zbog očite koristi, iako ne bih savjetovao nikome da prihvati novac samo da bi se nešto napravilo, bez prave strasti i svrhe“, rekao je Radojčić Bizzo.

 „Svakodnevno radim za klijente i moj primarni cilj je njihovo zadovoljstvo, stoga mi je važnije da su oni sretni i zadovoljni, nego ja. Što se tiče popuštanja u suradnji, smatram da nitko nikome ne treba izlaziti u susret jer ključ leži u odabiru pravog klijenta za tu suradnju. To znači da mi umjetnici sami odlučujemo s kim ćemo raditi, a iako nas klijenti ponekad možda sami kontaktiraju, mi smo naposljetku ti koji će odabrati želimo li suradnju ili ne. Također bih istaknuo da je povjerenje najvažnije za uspješnu suradnju jer ako mi vjerujemo klijentu i klijent vjeruje nama – ne možemo pogriješiti “, zaključio je Slavimir Stojanović Futro.