Kako je lučka Rijeka preko noći postala turistički biser Jadrana?

Kristina Štedul Fabac / Pixsell

Na panelu posvećenom ostvarenju punog potencijala grada Rijeke kroz turističku ponudu koju obogaćuje sve više društvenih i kulturnih događanja; „Svi mi pričaju o Rijeci – Nova rije(č)ka perspektiva“, sudjelovali su gradonačelnik Rijeke Marko Filipović i direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa uz moderatoricu Nevenu Rendeli Vejzović, direktoricu agencije Prime Time komunikacije. Osim dobrih ideja i zaključaka, sudionici su imali priliku uživati i u ukusnim domaćim vinima te drugim delicijama riječkog kraja.

U posljednjih nekoliko godina u Rijeci su se otvorile brojne prilike za revitalizaciju infrastrukture grada te brojnih kulturno-gospodarskih objekata; od novog kvarta kulture, nove knjižnice, autobusnog kolodvora pa sve do nove nautičke marine. Uz ACI marinu Rijeka, kao jedan od najvećih projekata istaknut je Rijeka Gateway čija vrijednost iznosi 200 milijuna eura u prvoj fazi realizacije, osiguravajući 300 novih radnih mjesta. Ovaj projekt pridonijet će razvoju riječke luke, ali i cijelog riječkog prometnog pravca. Međutim, Rijeka je započela i put svoje turističke transformacije koju obilježava organizacija brojnih manifestacija, poput Riječkog karnevala, Rijeka Adventa, Women’sWeekenda i Fiumanke, kao i unaprjeđivanje turističke ponude. Ovu turističku transformaciju potvrđuju i brojke jer se Rijeka u prvih pet mjeseci našla na popisu 10 najboljih turističkih destinacija u Hrvatskoj.
„Jako je puno novih projekata, investicija i aktivnosti koje guraju naš grad naprijed. Smatram da se to vidi gotovo na svakom koraku i da je sve više ljudi počelo mijenjati percepciju o Rijeci. Polako se događa ta tranzicija i transformacija Rijeke iz nekad industrijskoga grada u grad urbanog turizma, novih tehnologija i grad razvojno povezan s našim sveučilištem i znanošću“ rekao je Filipović.

Škarpa ističe da je velika pažnja usmjerena i na brendiranje turističke ponude te su u tijeku projekti razvoja i promocije aktivnog odmora i kulturne baštine Rijeke i Riječkog prstena, a pokrenuto je i nekoliko projekata koji imaju za cilj pozicionirati gastronomsku ponudu. Među njima se ističe i projekt Riječke gastronomske luke koji će olakšati odabir ugostiteljskih objekata, kako građanima tako i turistima, ali i predstaviti svoju ponudu koja je razvijena prema specifičnim zahtjevima. Tu svakako treba spomenuti restoran Nebo Restaurant & Lounge poznatog chefa Denija Srdoča koji se može pohvaliti Michelinovom zvjezdicom.
Ovom prigodom najavljeno je i novo izdanje Women’s Weekend festivala koji će se održati od 7. do 10. ožujka 2024. na novoj lokaciji Art-kvart, a većina manifestacija održat će se u Muzeju moderne umjetnosti. Konferencija će ponovno okupiti važna imena regionalne i svjetske scene s ciljem povezivanja i osnaživanja žena, dok će Rijeka opet biti domaćin jednog takvog festivala. „Osim brojnih utjecajnih govornika te dodatnog sadržaja u obliku radionica, wellnessa i networkinga, ova konferencija svojim inovativnim karakterom ne samo da obogaćuje ponudu Rijeke, nego učvršćuje njezinu poziciju kao mjesta na kojem se rađa ravnopravnost i kultura“, objasnila je Rendeli Vejzović.

Sve novosti možete pratiti putem službenih Facebook,  Instagram i Linkedin profila Festivala.