
Nije u noćenju sve – moraš nešto i dati da bi mogao uzeti
Kažu da je najizazovnije imati panel nakon ručka, ali ključni akteri u razvoju hrvatskog turizma opravdali su očekivanja posjetitelja panela pod nazivom „Nije u noćenju
Kažu da je najizazovnije imati panel nakon ručka, ali ključni akteri u razvoju hrvatskog turizma opravdali su očekivanja posjetitelja panela pod nazivom „Nije u noćenju
Tko misli da je TikTok samo još jedna društvena mreža u nizu i da ju koriste samo tinejdžeri koji nemaju pametnijeg posla, poprilično je naivan.
Održivo poslovanje danas je glavna sastavnica brojnim kompanija, a kako to izgleda u svijetu medija i oglašavanja i na koje načine možemo doprinijeti u stvaranju
Televizija kakvu znamo lagano odlazi u povijesti ili je već otišla. Zahtjevi i želje korisnika se kontinuirano mijenjaju, dolaze novi trendovi pa tako i brojni
Kad je Egor Petrov 2011. godine s dva partnera osnovao kreativnu agenciju Banda, nije mogao ni sanjati da će ona svega godinu dana od svog
Doživljaj kreira kreativna industrija te postoje ljudi koji su ga voljni platiti, naglasio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, i upravo se u tome
O budućnosti brendova te iskorištavanju iskustvenih platformi i multisenzora za proboj istih govorila je Jeannette Liendo, viša potpredsjednica za marketing i komunikacije pri Mastercard Europe.
„Grafički dizajn, ali i ispravna dvosmjerna komunikacija puna uvažavanja, mogu promijeniti svijet“, ističe to Ghada Wali, osnivačica i kreativna direktorica tvrtke Wali’s Studio iz Egipta,
U sklopu Weekend Media Festivala otvorena je jedna od trenutno najvećih i najutjecajnijih svjetskih izložbi – „Tolerance Poster Show“. Izložba je nastala pod pokroviteljstvom DIRECT
Prije svega nekoliko godina na brojnim koncertima i događanjima mogli smo vidjeti publiku kako komunicira i svoje emocije izražava podizanjem upaljača iznad glava. Međutim, tehnologija
Mobilne igrice već su dugo vrijeme pravi hit, ali zašto se baš neke ističu među njima? O oglašavanju, stvaranju kreativnih ideja, ali i ponekom izazovu
Na panelu za koji su se u prepunoj dvorani očekivano tražila dodatna mjesta, prekaljeni PR-ovci Ankica Mamić i Krešimir Macan te iskusni urednici i direktori
© 2021. Sva prava pridržana Weekend Media Festival.
Kolačić | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |