Priče s Weekenda

Vijesti ipak neće završiti na cesti

U doba brze promjene, medijski krajolik neprestano evoluira, izlažući se izazovima i prilikama koje nisu ni blizu onima koje smo poznavali prije samo nekoliko godina.

Tko bi odbio ovakvu ponudu?

Učinkovito pregovaranje ključ je uspjeha sklapanja svakog posla, dogovora ili prodaje, a upravo je moć to svojstvo koje mu daje dodatnu dozu uvjerljivosti i uspješnosti.

Sreću, molim

Neumorni zagovornik sreće, Aljoša Bagola, bivši slovenski kreativni direktor, priznati stručnjak za osobni razvoj i autor knjiga, svojim je inspirativnim predavanjem „Sreću, molim“ oduševio sve prisutne. Pozabavio se

Era promjena za medije i globalne platforme

Hrvatska udruga digitalnih izdavača provela je istraživanje kojim je utvrđeno da hrvatsko tržište prati globalne trendove po pitanju digitalnog oglašavanja. Big tech giganti su ti koji dominiraju tržišnim udjelom, kontrolirajući tokove oglašivačkog

(Pre)živjelo neovisno novinarstvo!

U suvremenom svijetu gdje se mediji suočavaju s brojnim izazovima, uključujući pritiske političkih, ekonomskih i društvenih sila, pitanje slobode medija i neovisnosti novinarstva ostaje ključno.

Simpsoni iz perspektive legendarnog Davida Silvermana

David Silverman, konzultant, producent, animator i redatelj mnogima omiljene animirane serije „Simpsoni“ bio je poseban gost ovogodišnjeg Weekenda na panelu „Fenomen Simpsona“. U razgovoru s voditeljem Yammat FM-a Danijelom Bilićem kao

Hrvatska osim plaže

U današnjem dinamičnom turističkom svijetu, Hrvatske destinacije su se uspješno prilagodile mijenjajućim potrebama putnika, dok je i sam turizam doživio značajnu evoluciju. Tako su destinacije prepoznale

Što pile radi na Weekendu?

U svijetu masovne proizvodnje hrane, sve više nas zaokuplja pitanje što zapravo jedemo i je li hrana koju svakodnevno konzumiramo zdrava. Meso je postalo namirnica

1000 kilometara povratka sebi

U svijetu medijske industrije gdje brzina, informacije i strategije dominiraju svakodnevnim životom, postoji često zaboravljena potreba za povratkom sebi i dubljim razmišljanjem. Boris Trupčević, dugogodišnji medijski