Priče s Weekenda

Poduzetnici pod povećalom

Medijsko izvještavanje ima ključnu ulogu u kreiranju slike koju javnost ima o poduzetnicima. Kroz naslove, tonalitet i sadržaj članaka, mediji često utječu na percepciju ovih

21. stoljeće je azijsko stoljeće!

Promjene u društvu, tehnološki napredak, klimatske promjene i hladni rat u Europi kontinuirano transformiraju svijet u kojem živimo. Jedno je sigurno – važno je razmišljati

Nešto staro, nešto novo

Čini se kako su promjene najčešća tema ovogodišnjeg Weekenda, u svojstvima umjetne inteligencije, tehnološkog napretka, trendova u poslovanju i zapošljavanju, a u ovom slučaju i

Podignimo glas za emocionalni spas

Rijetko tko bi pomislio da osoba koja svakodnevno zrači energijom na malim ekranima istovremeno može voditi tešku bitku s depresijom. No, istina je da mnogi

Mogu li novinari i PR-ovci na zelenu granu?

Novinari i PR-ovci. Te dvije skupine, toliko slične, a toliko različite jedan su od najboljih suvremenih primjera gorko-slatkog profesionalnog odnosa, u kojem međusobno razumijevanje vrlo

Više od selfija

U današnjem digitalnom dobu, influenseri su postali nezaobilazan dio naše svakodnevnice. Na društvenim mrežama i video platformama, oni nam pružaju uvid u svoj svijet i

Ratno komuniciranje

Strateško komuniciranje predstavlja ključnu komponentu uspjeha u današnjem globalnom društvu gdje informacije kruže brže nego ikada prije. Bez obzira na to radi li se o

Poslovanje u eri umjetne inteligencije

Umjetna inteligencija donosi brojne novosti u poslovanje suvremenih tvrtki, no koliko se zapravo iskorištavaju njene prednosti u svakodnevnom poslovanju? Pitanje je jesu li tvrtke doista