Evolucija streaming platforme u regiji

Photo: Emica Elveđi/PIXSELL

Televizija kakvu znamo lagano odlazi u povijesti ili je već otišla. Zahtjevi i želje korisnika se kontinuirano mijenjaju, dolaze novi trendovi pa tako i brojni streaming servisi. Jedan od njih je i EON TV– vodeća OTT platforma u jugoistočnoj Europi. Kako je nastao EON TV ispričala nam je Ditka Maučec, executive director product, United Group na panelu „Streaming takeover“ u ugodnom društvu Mije Kovačić, voditeljice i novinarke, NOVA TV.

Glavna ideja iza EON TV platforme je bila ponuditi nešto unikatno s maksimalnim fokusom na korisnike. Tako su na tržište došli s potpuno novom logikom. Vodili su se strateškim pristupom u sklopu kojeg pružaju lokalni sadržaj, uključujući informativne, sportske i dječje programe, kao i mogućnost gledanja domaćih serija.

„Kako se tržište razvijalo, uz pojavu globalnih igrača, vidjeli smo kako korisnici traže sadržaj koji je linearan odnosno da ga mogu gledati bilo kada, bilo gdje i na način koji oni to žele. Htjeli smo biti prvi u regiji koji će omogućiti i linearan i nelinearan sadržaj na unikatan način. Osim toga, mi smo išli principom pretplate tako da uz linearne kanale, pa čak i one ekskluzivne sadržaje, imamo dostupnu i „video demand“ opciju tako da korisnik može gledati ono što mu najviše odgovara“, istaknula je Ditka Maučec.

Photo: Emica Elveđi/PIXSELL

Za razliku od globalnih streaming platformi koje su dostupne na Smart TV-u, većina populacije na našim područjima još uvijek nema pristup tim novim, pametnim televizorima. Upravo ovdje EON TV čini razliku.

„Mi smo prvi omogućili korisnicima Android Box. On im omogućava da putem obične televizije uživaju u internetu i aplikacijama. Također, nudimo im jednostavne pakete u koje je uključeno apsolutno sve, nema skrivenih troškova i ono najbitnije – nema komplikacija“, kaže Ditka Maučec koja ističe njihovu najveću prednost.

Streaming servisi su budućnost i zasigurno će postati ključna platforma za zabavu i gledanje sadržaja. Za uspješnost bit će potrebno kontinuirano pratiti situaciju na tržištu, prilagođavati se, ali i osluškivati želje korisnika što će rezultirati stvaranje novih inovacija i mogućnosti.

„Nastavit ćemo ulagati napore u naš razvoj. Fokusirat ćemo se i dalje na korisnike i sadržaj, ali i pružanje noviteta u pogledu interaktivnosti. Osim toga, tu su i mogućnosti povezivanja na Internet, igrice te napredne opcije personalizacije kod reklamiranja i prikazivanja sadržaja – sve prema individualnom interesu korisnika, zaključuje Ditka Maučec.