Weekend 15

Potrošač budućnosti želi istovremeno zadovoljiti svih pet osjetila, a moderni brendovi to će mu i omogućiti

O budućnosti brendova te iskorištavanju iskustvenih platformi i multisenzora za proboj istih govorila je Jeannette Liendo, viša potpredsjednica za marketing i komunikacije pri Mastercard Europe. U sklopu Golden Drumu na svom predavanju „The Future of Brands: Leveraging Experiential Platforms and Multisensory to Breakthrough“ Liendo predstavila je „potrošača budućnosti“. Ovim edukativnim i zanimljivim predavanjem, Liendo nam […]

Ghada Wali: „Kako grafički dizajn može promijeniti svijet?“

„Grafički dizajn, ali i ispravna dvosmjerna komunikacija puna uvažavanja, mogu promijeniti svijet“, ističe to Ghada Wali, osnivačica i kreativna direktorica tvrtke Wali’s Studio iz Egipta, koja je u sklopu svog predavanja „How Graphic Design affects the mental state, pulls emotional strings & delivers change?“ na Golden Drumu istaknula kako upravo ova dva faktora mogu promijeniti […]

Tvornica duhana Rovinj ugostila tolerantnu umjetnost 94 svjetska umjetnika

U sklopu Weekend Media Festivala otvorena je jedna od trenutno najvećih i najutjecajnijih svjetskih izložbi – „Tolerance Poster Show“. Izložba je nastala pod pokroviteljstvom DIRECT MEDIA United Solutions, a na prostoru Weekend Expo Loungea predstavila je radove 94 umjetnika iz svih krajeva svijeta, uključujući Hrvatsku, Srbiju, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu te Crnu Goru. Izložba se […]

Fabio Seidl: Najbolji način za predvidjeti budućnost je mašta

Prije svega nekoliko godina na brojnim koncertima i događanjima mogli smo vidjeti publiku kako komunicira i svoje emocije izražava podizanjem upaljača iznad glava. Međutim, tehnologija napreduje rapidnim koracima i prodire u svaku poru naših života pa ne čudi da su upaljače u ovom kontekstu zamijenili mobiteli. Upravo tako počelo je i predavanje “Pojednostavnite budućnost: kako […]

Novi koncept marketinga u gaming industriji

Mobilne igrice već su dugo vrijeme pravi hit, ali zašto se baš neke ističu među njima? O oglašavanju, stvaranju kreativnih ideja, ali i ponekom izazovu u svijetu mobilnih igara razgovaralo se na panelu „Mobile gaming advertising – Is data killing creativity?“ koji je moderirala Sanja Lalević, voditeljica global META educationa, HTTPOOL. Na panelu su sudjelovali […]

Znate li čime se sve može ratovati u 21. stoljeću?

Na panelu za koji su se u prepunoj dvorani očekivano tražila dodatna mjesta, prekaljeni PR-ovci Ankica Mamić i Krešimir Macan te iskusni urednici i direktori utjecajnih novina Ivan Buča i Renato Ivanuš složili su se kako je pojavljivanje Zelenskog u Vougeu, a njegove supruge na naslovnici ovog utjecajnog modnog magazina – dobar novinarski potez. Kako […]

Što ima na TV-u? MEGA sadržaj za relativno nisku cijenu!

Koji su to izazovi s kojima se suočavaju domaće televizije, kako se s njima nose, što sve te promjene znače domaćem tržištu, je li televizija izgubila dio svoje magije te koja je televizija apsolutno najgledanija u Hrvatskoj samo su neka od pitanja na koja smo dobili odgovore od vodećih ljudi tri najveće nacionalne TV kuće. […]

Od papirnatih oglasa do Amazona za automobile uz pomoć marketinga

Oduvijek je bilo jasno da će netko morati napraviti rekonstrukciju oglasa koji se nekada temeljio na novinarskom popisu usluga i šturom papirnatom prikazu proizvoda, a u konačnici smo to napravili mi – tako je svoj uspješan ishod poduzetničke priče opisao Nikola Dešković, osnivač prve internet tvrtke AutoScout 24 koja se bavila promidžbom i oglasima rabljenih […]

Danas počinje jubilarni 15. Weekend Media Festival

Pod sloganom #SAMODOĐI, započeo je Weekend.15, jedinstveni događaj godine, koji na dobro poznatim prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju okuplja brojne strane i domaće stručnjake iz širokog spektra industrija. Tako će do nedjelje, 25.9., omiljena istarska destinacija ugostiti neka od najzvučnijih imena iz svijeta medija, komunikacija, tehnologije, glazbe, ekonomije i inovacija, ali i špijunaže, gastronomije […]