Potrošač budućnosti želi istovremeno zadovoljiti svih pet osjetila, a moderni brendovi to će mu i omogućiti

Photo: Emica Elveđi/PIXSELL

O budućnosti brendova te iskorištavanju iskustvenih platformi i multisenzora za proboj istih govorila je Jeannette Liendo, viša potpredsjednica za marketing i komunikacije pri Mastercard Europe. U sklopu Golden Drumu na svom predavanju „The Future of Brands: Leveraging Experiential Platforms and Multisensory to Breakthrough“ Liendo predstavila je „potrošača budućnosti“. Ovim edukativnim i zanimljivim predavanjem, Liendo nam pomaže predvidjeti budućnost brendova i marketinga te otkriva koje su ključne vrijednosti kojima bi tvrtke trebale težiti u kreiranju svojih proizvoda i usluga.

U današnjem svijetu, sve je više uređaja koje nosimo posvuda sa sobom te u koje imamo svoje puno povjerenje. Poruke koje do nas dopiru u velikoj količini te ih nerijetko nismo u stanju selektirati, istovremeno putuju putem nekoliko uređaja. „Današnji čovjek konzumira tisuće informacija dnevno te se susreće s problemom odabira onih relevantnih. Naporno radi i bori se da na ovaj ili onaj način odagna ključne poruke koje mu brendovi isporučuju kroz čitavu gužvu informacija koje se šire i kolaju uokolo“, opisala je suvremenog čovjeka Jeannette Liendo. U svom izlaganju otkrila je kako je Mastercard doskočio rješenju tog problema.

Photo: Emica Elveđi/PIXSELL

„U 12 mjeseci dogodile su nam se promjene koje su se trebale događati desetke godina, pogotovo kad su u pitanju ekonomija i plaćanje“, započela je Liendo pritom se osvrnuvši na rebranding Mastercarda koji je novonastalu situaciju vezanu uz pandemiju odlučio iskoristiti na najbolji mogući način te povećati kvalitetu iskustva svojih korisnika kroz multisenzorne platforme. „Robne marke mogu se probiti kroz ovaj nered, a pritom mogu pružiti i vrhunsko korisničko iskustvo na svakoj dodirnoj točki te uliti inovaciju i strast na svakom koraku“, dodala je. Iskoristiti svih pet čovjekovih osjetila ključno je za korisničko iskustvo suvremenog čovjeka, a Mastercard je svojim posljednjim rebrandingom obuhvatio svih pet – vid, sluh, okus, dodir, miris. Većina odluka o kupnji ionako se donosi impulzivno, vezano uz naše emocije, a brendovi će se u budućnosti nastojati još i više približiti krajnjem korisniku.

Photo: Emica Elveđi/PIXSELL

Naposljetku, „iskustvo je toliko važnije od kupovanja i posjedovanja stvari, a brendovi koji vode računa o tome, ljudima će biti bliskiji. Najvažnije od svega za brendove jest osvijestiti potrebe svojih korisnika, način na koji oni provode vrijeme, s kime ga provode te sukladno tome uskladiti svoje poslovanje i osmisliti nove proizvode i usluge koji će se u budućnosti biti iznad konkurencije“, zaključila je svoje predavanje Jeannette Liendo.