Od papirnatih oglasa do Amazona za automobile uz pomoć marketinga

Dimitrije Trbović i Nikola Dešković (Photo: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL)

Oduvijek je bilo jasno da će netko morati napraviti rekonstrukciju oglasa koji se nekada temeljio na novinarskom popisu usluga i šturom papirnatom prikazu proizvoda, a u konačnici smo to napravili mi – tako je svoj uspješan ishod poduzetničke priče opisao Nikola Dešković, osnivač prve internet tvrtke AutoScout 24 koja se bavila promidžbom i oglasima rabljenih automobila.

Revolucionar koji stoji iza najvećeg europskog oglašivača automobila, u razgovoru 1 na 1 pod nazivom „Pojalabande na velikom valu interneta“, s Dimitrijem Trbovićem iz Neostara, otkrio je ključne poslovne poteze koji su označili specifičnu tranziciju – od transporta podataka, tj. oglasa, putem autobusa do digitalne baze koja je korisnicima omogućila pregledan, brz i jednostavan prikaz automobila na jednom mjestu.

Photo: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL

„Kvantni skok dogodio se u trenutku promjene pristupa prema proizvodu koji više nismo sagledavali isključivo u kontekstu inženjeringa i konstrukcija, već smo ga radi lakše prezentacije i odnosa s kupcima, uveli u svijet marketinga i brendiranja“, istaknuo je Dešković, napominjući da krajnji rezultat bilo kojeg poslovanja ne može i ne smije ovisiti isključivo o jednom području businessa, bez obzira na snagu i dominaciju segmenata kakve danas, s razlogom, povezujemo s industrijom marketinga.

„Svako područje, dakle, prodaja, marketing, financije, menadžment – mora napraviti optimalni output da bi firma optimalno funkcionirala“, naglasio je kralj online oglašavanja automobila koji je 2019. godine pokrenuo novu tvrtku InstaMotion. Nju jasno opisuje kao inovativan „Amazon za automobile“. Kompanija također djeluje u okviru automobilske industrije, ali fokusirana je na cjelokupni proces prodaje, a ne samo na oglašavanje.