Što ima na TV-u? MEGA sadržaj za relativno nisku cijenu!

Panel Što ima na TV-u? (Photo: Šime Zelić/PIXSELL)

Koji su to izazovi s kojima se suočavaju domaće televizije, kako se s njima nose, što sve te promjene znače domaćem tržištu, je li televizija izgubila dio svoje magije te koja je televizija apsolutno najgledanija u Hrvatskoj samo su neka od pitanja na koja smo dobili odgovore od vodećih ljudi tri najveće nacionalne TV kuće. Dražen Mavrić, CEO Nove TV, Branko Čakarmiš, predsjednik Uprave RTL-a Hrvatska i glavni izvršni direktor Adrija regije i Robert Šveb, glavni ravnatelj HRT-a u razgovoru koji je moderirao TV urednik i voditelj Petar Štefanić, otvoreno su govorili o aktualnostima na televiziji te predstavili dio svojih jesenskih aduta.

Veliko zanimanje za raspravu o televizijama (Photo: Šime Zelić/PIXSELL)

Iako se danas televizija konzumira na drugačiji način u odnosu na razdoblje od prije 30 godina, panelisti su se složili da televizija nije izgubila svoju magiju, naprotiv – novom tehnologijom samo je dobila. Tri vodeća čovjeka tri nacionalnih televizija objasnili su zašto danas prikazuju Dnevnik u isto vrijeme kao i što misle o Zakonu o elektroničkim medijima. „Novi Zakon o elektroničkim medijima je puno toga lošeg učinio, point je globalna utakmica. Svi mi koji ovdje radimo i plaćamo poreze, imamo ogroman teret na regulaciji. Umjesto da nam se pomogne u tom kontekstu, nama se odmaže. Lokalna produkcija je ključ uspjeha ili neuspjeha. Novi Zakon je pogodovao telekomima dok u ovoj državi nitko nema okvir kako pomoći medijima da nađu svoje mjesto pod suncem“ istaknuo je Dražen Mavrić s Nove TV, koja je već 12 godina za redom apsolutno najgledanija televizija u Hrvatskoj. Branko Čakarmiš mu je javno čestitao na tome te se nadovezao na temu: „Ne znam koliko je tu kreativaca u sali, ali nikad nisam doživio da je prisila pomogla kreativcima da se razvijaju i iskoriste svoj potencijal. Nije nam potrebna prisila države, jer ona nema pojma što je dobra ili loša serija ili dobar ili loš scenarij. Zamislite da mi svi naručimo po 10 serija. Tko će to pisati? Tko će to snimati? Nema produkcije, mi smo tržište produkcijskog servisa.“

“Koliko se televizija promijenila, toliko i nije. I dalje se sve slaže prema utabanim stazama koje je postavio HTV. Prema svim pokazateljima, imamo prilično staru publiku, a HTV najstariju. Mlađa publika je izgubljena u smislu linearne televizije. Ipak, cijela publika se uvijek vrati HTV-u kad je panika, kad se dogodi rat, potres ili moramo izračunati koliko ćemo plaćati plin.”, naglasio je Robert Šveb s HRT-a

Moderator Petar Štefanić (Photo: Šime Zelić/PIXSELL)

Petar Štefanić je zaključio kako smo država u kojoj se normira sve živo, čak i to koliko morate biti udaljeni od pećnice da se ne zapalite. Temu je dodatno zapalilo predstojeće Svjetsko prvenstvo u Kataru i činjenica da će se tada samo HRT gledati po kafićima. Iako bi mu bilo draže da nogomet ide u 7. mjesecu, u sezoni kiselih krastavaca, Dražen Mavrić rekao je da za njegovu kuću nema zime i da će sve preživjeti. Krenuli su s Kumovima i Masterchefom, sjajno rade oba formata, a uskoro će krenuti i sa Supertalentom. Jesenski aduti RTL-a, osim informativnog programa, bit će zabava – Večera za 5, Život na vagi, ali i nešto novo za vrijeme nogometnog prvenstva. Nismo saznali što točno, ali sigurni smo kako ćemo zajedno navijati za hrvatsku reprezentaciju, svatko na svoj način, uz nacionalni televizijski začin.