Weekend 15

Više od 5000 posjetitelja opravdalo #SAMODOĐI

Ovogodišnji jubilarni Weekend održao se pod sloganom #SAMODOĐI. Bila je to poruka svim posjetiteljima koji su u dobroj atmosferi ispratili ljeto i dočekali jesen uz predivnu rovinjsku kulisu. Više od pet tisuća posjetitelja uživalo je u panelima, predavanjima, koncertima, izložbama i networkingu, istovremeno upijajući posljednje zrake sunca. Kreativno okruženje bilo je prilika da se okupe […]

Gruntek je pobjednik FoodTech Startup Competitiona  

„Modifikacijom prehrambenih navika potrošača napravili smo mali korak prema velikim i potrebnim promjenama te vratili ljude prirodi“, naglasio je to Tino Prosenik, direktor startupa Gruntek i ujedno pobjednik FoodTech StartUp Competitiona, natjecanja za startupove koje je pokrenuto s ciljem  pronalaska novih talenata i kreativnih ideja te podupiranja uspješnih potencijala u svijetu prehrambene i ugostiteljske industrije. […]

Sport na prvom mjestu

Sport je vjerojatno jedini masovni medijski sadržaj koji se gleda u stvarnom vremenu, a čija je vjerna publika redovito prikovana uz ekrane. Kakva je sinergija između sporta i show businessa? Idu li novinari sportašima na živce? Kako se stvaraju brendovi u sportu? Kako će izgledati prvo nogometno prvenstvo koje ćemo umjesto uz pivo gledati uz […]

Influenceri su samostalni medij koji kompanije trebaju koristiti

U svijetu postoji više od 4,7 milijardi aktivnih korisnika na društvenim mrežama, što je otprilike 60% globalne populacije, a ukupni im budžet doseže brojku od 16 milijardi dolara. Dinamičan razvoj novih tehnologija i društvenih mreža rezultirao je pojavom influencer marketinga na platformama kao što su Instagram, TikTok ili YouTube, a ujedno predstavlja jedan od najznačajnijih […]

Saša Savić: Svaki brend mora biti dio kulture

Jedno od najpoznatijih svjetskih imena u oglašivačkoj industriji Saša Savić, direktor američke marketinške agencije Mediacom, otkrio je na Weekendu male tajne uspjeha najboljih svjetskih kampanja te predstavio svoj novi uzbudljivi, duhoviti i pomalo nostalgični roman. „Uvijek sam se trudio da bolje potrošimo tu investiciju koja se zove reklama i da naši klijenti budu zadovoljni prodajom […]

Kako su “popušili” dobru poslovnu ideju?

Suosnivač Millenium promocije i vlasnik Edward Bernays University Collegea Mario Petrović, vlasnik Pepermint agencije i jedan od organizatora Weekenda Tomo Ricov, vodeći hrvatski kreativac i kreativni direktor u agenciji Bruketa&Žinić&Grey Davor Bruketa i CEO tvrtke Neostar Dimitrije Trbović iza sebe imaju brojne projekte, nagrade i uspješne priče. Međutim, osim uspjeha, zajednička im je još jedna […]

Tko pobjeđuje – digitalne ili tradicionalne agencije?

Na posljednjem panelu ovogodišnjeg Weekenda panelisti nisu plakali što ih se nije ranije stavilo u raspored programa, već su zaključili da su se najbolji čuvali za kraj. Najbolji od najboljih, Daniel Ackerman, glavni izvršni direktor Degordiana, Anđelko Trpković, CEO u Publicis Groupe Adriatic i Nikola Žinić iz agencije Bruketa&Žiniž&Grey dali su odgovore na brojna pitanja […]

Ekonomski savjet za jesen & zimu – samo cash & carry!

Globalna previranja naša su svakodnevica. Živimo u vremenu kada smo primorani istovremeno se nositi s pandemijom zarazne bolesti, ali i krizom koja je zbog iste uslijedila, a na što se nemilice nadovezao i rat u Ukrajini. Svakodnevno se suočavamo s pitanjima kao što je buduća egzistencija, a inflacija, moguće europska nestašica plina, kao i rast […]

Razmišljanje izvan okvira i ustrajnost gotovo sigurno vode do uspješnih poslovnih rješenja

Da su start upovi iznimno popularni i aktualni u brojnim industrijama dokazuje puna dvorana na panelu provokativnog naziva „Underdog? Mama ti je underdog!“. Moderator Dimitrije Trbović, CEO Neostara, za one je malo manje upućene već na samom početku, objasnio da underdog predstavlja sportski termin za osobe koje nitko nikad ne bi očekivao da će pobijediti. […]

Web 1, 2, 3 – na njemu smo svi

Web 2.0 donio nam je procvat društvenim mreža, značajno unaprijedio komunikacijske alate i time otvorio ogroman prostor u komunikacijskoj i marketinškoj industriji. Hoće li se ista stvar dogoditi i s dolaskom Web 3.0? Kako se pripremiti na nove pojmove poput blockchaina, walleta, metaversa, NFT-a i sličnih, na panelu o revoluciji koja nas čeka u obliku […]