Na TikToku je najvažnija autentičnost, a broj followera nije presudan za uspjeh

Aljaž Peklaj (Photo: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL)

Tko misli da je TikTok samo još jedna društvena mreža u nizu i da ju koriste samo tinejdžeri koji nemaju pametnijeg posla, poprilično je naivan. Aljaž Peklaj, partner i strateški direktor u kompaniji Bold Group u dupkom punoj dvorani naglasio je kako generacija Z već bira TikTok umjesto Googlea kao svoju najdražu i najčešće korištenu tražilicu, a Netflix je još 2020. TikTok prozvao svojim najvećim konkurentom. Danas ga, naglasio je Peklaj, TikTok doslovno jede za doručak jer publika na TikToku provede gotovo tri puta više vremena nego na Netflixu.

Photo: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL

Kako bi slikovito dokazao da publika uistinu više voli autentičan sadržaj koji nudi TikTok nego onaj algoritmima optimiziran koji nudi Google, Peklaj je ispred 350 ljudi u dvorani priznao kako je sa svojom djevojkom proveo više od tri sata na TikToku pretražujući idealno odredište za njihov godišnji kao i zabavne aktivnosti koje pojedina destinacija nudi, uopće i ne pomislivši da svoje planiranje odmora iz snova nastave uz Google.

Na panelu TikTok – the platform that will bring the biggest players on the market to its knees upredstavljanju TikToka kao platforme budućnosti, ali i sadašnjosti,pridružio mu se i Domen Rozman, CEO kompanije Dunking Devils Studios. Njegova kompanija ima klijente iz različitih industrija širom svijeta, a nudi im personalizirane, provjereno uspješne TikTok marketinške strategije. Naglasio je kako su prednosti TikToka, koje ga čine toliko idealnim za povećanje vidljivosti, mogućnost jednostavnog targetiranja ciljane publike, ali i prilika da brendovi na TikToku ponovno privuku pažnju javnosti i približe se svojim potencijalnim korisnicima uz lakše postizanje organskog rasta.

Aljaž Peklaj, Domen Rožman i Matej Rimanić (Photo: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL)

Podijelio je nekoliko korisnih savjeta za sve one koji žele poraditi na svom TikTok imidžu (ili jednostavno za to angažirati profesionalce poput njega i njegovih kolega iz Dunking Devils Studiosa), s naglaskom na autentičnost o kojoj je govorio i Peklaj – ljudima je dosadio umjetno i namješteno savršen sadržaj koji nude druge platforme. TikTok je izvrsna platforma i za pretvaranje trendova u inspiraciju koja vodi kreativnosti, a sve je ove prokušane tips&trick Rozman islustrirao ilustrirao uz pomoć trending videa na TikToku, koji su publici izvukli osmijehe prepoznavanja na lice.

Dinamičan i atraktivan panel završio je još dinamičniji Matej Rimanič, direktor i TikTok kreator sadržaja koji želi biti prvi Slovenac koji je osvojio Oskara. Odmah se ispričao na lošem naglasku – naime on nije ruski špijun već samo mladi student iz Slovenije koji snima filmove i tiktokove, a da je u tome uspješan dokazuje i činjenica da je osvojio glavnu nagradu ovogodišnjeg Cannes Film Festivala za svoj kratki Tiktok film Love in Plane Sight. S puno samopouzdanja, na primjeru kompanija koje tek planira otvoriti, naglasio je autentičnost, inovativnost i prihvaćanje vlastitih nesavršenosti kao recept za uspjeh na TikToku.

Da se TikTok može iskoristiti i kao platforma za podizanje svijesti o važnim pitanjima i društvenim problemima, Peklaj je za kraj dokazao uz ekskluzivno, premijerno prikazivanje videa koji je dio kampanje o prevenciji i zaustavljanju obiteljskog nasilja nad djecom. Kao nagradu za strpljenje, publika je dobila i mogućnost preuzimanja online priručnika za kreiranje uspješne TikTokstartegije.