Bruketa će govoriti o projektu Untouched by Light, prvom pjenušavom vinu na svijetu koje se proizvodi, prodaje i kuša u potpunome mraku, koji je ove godine osvojio Canneskog lava za rebranding. Agencija Bruketa&Žinić&Grey kreirala ga je s vinarijom Radgonske gorice. Bruketa će WMF publici ispričati detalje o procesu nastanka, realizacije i rezultatima proizvoda, kao i o procesu pripreme prijave za Cannes Lions natjecanje.
Matejčić će govoriti o projektu Dogvertising, prvoj DOOH kampanji na svijetu koja koristi computer vision kako bi ispred ekrana prepoznala psa i pokrenula personalizirane oglase za (vlasnike) pasa. Projekt je ove godine osvojio Data Technology lava i shortlistan je u kategoriji Data-driven marketing. Agencija MediaCom kreirala je projekt u suradnji s Marsom za njihov brand Pedigree DentaStix te s Go2Digitalom. Matejčić će WMF publici ispričati detalje o procesu nastanka, realizacije i rezultatima algoritma, kao i o procesu pripreme prijave za Cannes Lions natjecanje.