Program 2021.

PREDAVANJA

TikTok u poslovne svrhe

TikTok je najbrže rastuća društvena mreža na svijetu koja u rekordnom roku mijenja način na koji komuniciramo, ukida tabu teme i postavlja nova pravila igre kako u privatnom, tako i u poslovnom svijetu. Dok većina još uvijek gleda na TikTok kao na aplikaciju koju koriste isključivo djeca koja plešu, sve više kompanija okreće se upravo ovom kanalu u marketinške svrhe. Kroz Case Studyje uspješno vođenih profila, prezentirat će se kako postići odlične rezultate i što svakako izbjeći na TikToku!  Nakon ovog predavanja nećete više povezivati TikTok s plesovima, garantirano!

Države kao komunikatori – od danskog hyggea do korejskog BTS-a

Ugled država postao je njihova najdragocjenija imovina, a pričanje priča međunarodnoj javnosti danas je utjecajnije od diplomacije. Zato države ulažu milijune u promociju svog načina života, velikana, proizvoda i destinacija, kako bi postale brend. Vodeći hrvatski stručnjak za nacionalno brendiranje uoči izlaska svoje nove knjige: “Strateško komuniciranje država”, otkriva zašto je Južna Koreja in, a SAD out, zašto skandinavski način života zasjenjuje američki, a turske sapunice istiskuju ozbiljnu filmsku produkciju.

Pandemija TikToka i novih influencera

Kako je godina pandemija promijenila navike konzumiranja digitalnog videa? TikTok, YouTube shorts, Instagram Reels – jesu li to forme budućnosti? Gdje u eksploziji vertikalnog videa i kratke forme svoje mjesto pronalaze dulji originalni sadržaji i ima li on budućnost?

Roboti su među nama

Robotika je jedno od najbrže rastućih područja istraživanja i komercijalne primjene u današnjem svijetu. Od nepreglednih oranica, preko rudnika, istraživačkih laboratorija i skladišta do vašeg stana – roboti se nalaze svuda. Ako ih do sada niste primijetili, vrijeme je da se zapitate gdje su svi ti roboti, kako izgledaju i čime se bave? Trebate li se bojati da će za godinu dana na vašem radnom mjestu sjediti robot i kako se pobrinuti da to ne bude slučaj? Sva ta, a i mnoga druga pitanja ćemo odgovoriti na predavanju “Roboti među nama”.

Are we there yet? – Novi trendovi u turizmu

Expedia Group će podijeliti trendove i uvide, podatke i istraživanja, zajedno s primjerima kampanja iz industrije, kako bi pomogla u informiranju marketinških stručnjaka te turističkih destinacija i brendova  u povezivanju s turistima koji istražuju, planiraju i rezerviraju svoja buduća putovanja. Tijekom predavanja Evelina Hederer, direktorica poslovnog razvoja u Expedia Group Media Solutions, podijelit će sljedeće: Trendovi ponašanja turista i uvidi u podatke od strane Expedia Grupacije Istraživanje o utjecaju pandemije na ponašanje turista i na koji način će COVID-19 nastaviti utjecati na odluke o putovanjima Primjeri kampanja koje su pomogle turističkim subjektima u interakciji s turistima tijekom pretraživanja, pripreme i

PANELI

Influenceri – trgovci utjecajem

Nekad su utjecajne osobe bile isključivo poznate ličnosti poput sportaša, glumaca, pjevača, tv lica i političara, a da bi se pojavom društvenih mreža sve promijenilo.

Kuhamo dobar sadržaj

U jednom trenutku sve nacionalne televizijske kuće imale su kulinarske emisije. Sve respektabilne novine imaju podlistove o hrani, a neke medijske kuće izdaju i specijalizirane

Poduzetnik: državni prijatelj broj jedan

Ni trideset godina od prelaska na kapitalistički model društvenih odnosa, hrvatski poduzetnici nisu se riješili negativne javne percepcije. Jedno istraživanje Ekonomskog instituta pokazalo je da

Sportaši kao brend

Vrhunski sportaši već godinama su brend koji Hrvatsku čini prepoznatljivom i zbog kojih turisti iz cijeloga svijeta za odmor biraju zemlju iz koje dolaze Luka

Od telekoma do tehnološke platforme

AdScanner organizira panel raspravu s predstavnicima Hrvatskog Telekoma, A1 i Vodafona na temu kako i zašto pružatelji telekomunikacijskih usluga postaju tehnološke platforme i kako to

PR je mrtav. Živio PR!

Native oglašavanje uzima sve više maha u marketinškoj i PR praksi korporacija i medija. Ugrožava li se time vjerodostojnost odnosa s javnošću i gubi li

Cybersapiens: doktore, hoću li prohodati?

Sinergija čovjeka i robota – mogu li uistinu pacijenti prohodati i vratiti se funkcionalno u život? Razvoj novih materijala te minijaturizacija elektronike i računala omogućuju

BalCannes Special: The Story So Far…

Jednom davno, u zelenilu Weekend Media Festivala, živio je lav BalCannesa, koji je jedan dan odlučio organizirati regionalnu reviju najboljih agencijskih projekata. Razvoj priče znala

Kako festivali mijenjaju destinacije?

Hrvatska se pretvorila u jednu od najpoželjnijih destinacija koja, osim mora, sunca i bogate kulture, nudi niz zanimljivih događanja duž cijele obale, ali i na

Made in Croatia

Po čemu je Hrvatska danas prepoznatljiva u svijetu, osim turizma, a po čemu bi trebala biti? Što su ključni hrvatski aduti na međunarodnom tržištu, a

Kako je gaming promijenio svijet

Romantična priča o tome kako je gaming promijenio svijet i kako je sve počelo, samo je jedan dio ovoga panela. Glavni dio razgovora vodit će se

Aktivirajmo promjene!

„Ne pitaj što država može učiniti za tebe, već što ti možeš učiniti za svoju državu“, prema mnogima u najboljem inauguracijskom govoru ikada, John F.

Zakon i red

Nakon 10 godina dobit ćemo novi Zakon o elektroničkim medijima koji je upravo u saborskoj proceduri. Prvi tekst zakona izazvao nezadovoljstvo zbog strogih odredbi vezanih

Zašto je podcast postao toliko sexy?

Zašto su podcasti sexy i jesu li tradicionalni formati stvarno jalovi? Mora li dobar podcaster biti ludi osobenjak? Cuga, cigarete, psovke, masni vicevi, ali i

Infotainment

Infotainment je izraz kojim se opisuje tendencija medijskih kuća da informativan sadržaj, posebno televizijski, kombinira sa zabavnim. Nastao je, a gdje drugdje nego u SAD-u,

Čitaj me nježno

S najpoznatijim književno-akademskim parom u regiji razgovaramo o ulozi književnosti u suvremenom društvu?

Eksplozija serija u regiji

U posljednjih nekoliko godina svjedoci smo renesanse u produkciji domaćih serija u regiji. Samo u Srbiji, od 2018. do danas, proizvedeno je domaćih serija kao

ONE on ONE

© 2021. Sva prava pridržana Weekend Media Festival.