Emocionalno poželjni, suvremeni i ekonomsko privlačni primjeri najbolje prakse društvene odgovornosti koji stvarno žive i djeluju na duži rok, bit će ispričani u manje od sat vremena.
Najnoviji podaci pokazuju da već svaki drugi građanin naše regije izjavljuje kako je spreman promijeniti način života da bi doprinio čuvanju prirode (izvor Mediana TGI Adria).
Da na svojim pozicijama ne gubimo vremena s „pričam ti priču“, od sudionika možemo čuti i naučiti, kako pokrenuti društvenu odgovornost da bi nastavile živjeti dobro i buduće generacije. Poznati eksperti sudionici će s vama podijeliti ne samo ono što je ispalo dobro i čime su se predstavljali u medijima, već ćemo saznati i njihove tajne, prepreke i greške s kojima su se suočavali na putu do realizacije promišljenih marketinških i poslovnih strategija na području e-mobilnosti, poduzetništva, trgovine, energetike, kreative, istraživanja tržišta i potrošača. Ne postoji jedan recept za sve, ali ima recept za svakoga.