ŠTO?
GDJE?
Wespa spaces
KADA?
24.09. Petak /
TBA

Prirodno dobro oglašavanje ili kako najbolje koristiti native platforme?

Svi smo čuli za pojam ”native advertising”, no znamo li točno njegovo značenje? Stručnjaci iz Linkera, reći će vam koja je razlika između native članka, PR članka i native oglasa, je li to sve isto i zašto nije.

„Native advertising“ svakako je jedan od najbrže rastućih kanala digitalnog oglašavanja – procjenjuje se da će u 2022. globalno doseći vrijednost od 170 milijardi, a u 2025. godini čak 402 milijarde dolara.

Značajan udio nativnog oglašavanja odnosi se na nativne oglasne platforme, koje se danas jednako uspješno koriste u početnim fazama digitalnih kampanja za branding i awareness, kao i u završnim fazama kampanja koje za cilj imaju direktnu prodaju. Pritom, takvo oglašavanje korisnicima nudi neinvazivne oglase, prirodno dobro uklopljene u okolinu portala.

Linker je vodeća platforma za nativno oglašavanje na području jugoistočne Europe, prisutna na 7 tržišta regije. Predstavit ćemo iskustva Linkera, uspješne primjere iz prakse te se osvrnuti na trendove i razlike na pojedinim tržištima regije u ovom segmentu „native advertisinga“, ali i šire, na trendove u digitalnom marketingu.

Fedža Džankić
Linker Media
Voditelj razvoja poslovanja
Diana Dumanić
Linker Media
Direktorica

© 2021. Sva prava pridržana Weekend Media Festival.