ŠTO?
GDJE?
Dvorana Radni Vikend
KADA?
24.09. Petak /
15:00h

Države kao komunikatori – od danskog hyggea do korejskog BTS-a

Ugled država postao je njihova najdragocjenija imovina, a pričanje priča međunarodnoj javnosti danas je utjecajnije od diplomacije. Zato države ulažu milijune u promociju svog načina života, velikana, proizvoda i destinacija, kako bi postale brend. Vodeći hrvatski stručnjak za nacionalno brendiranje uoči izlaska svoje nove knjige: “Strateško komuniciranje država”, otkriva zašto je Južna Koreja in, a SAD out, zašto skandinavski način života zasjenjuje američki, a turske sapunice istiskuju ozbiljnu filmsku produkciju.

Prof. dr. sc. Božo Skoko
Millenium promocija / Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
Hrvatska
Komunikacijski stručnjak i partner u Millenium promociji te sveučilišni profesor, publicist i bivši novinar. Vodio je stotine komunikacijskih projekata za korporacije, institucije i političke dužnosnike kao i niz projekata brendiranja destinacija u zemlji i inozemstvu. Na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu vodi kolegije iz odnosa s javnošću te obnaša dužnost voditelja poslijediplomskog studija iz odnosa s javnošću. Na Edward Bernays visokoj školi za komunikacijski menadžment predaje javnu diplomaciju. Objavio je sedam knjiga posvećenih odnosima s javnošću te hrvatskom identitetu i imidžu.

© 2021. Sva prava pridržana Weekend Media Festival.