Ralph Lauren, Jimmy Choo, Marc Jacobs, Michael Kors, Mackage i drugi, ne predstavljaju samo odjeću ili modne dodatke, oni su simboli prestiža, elegancije i izvrsnosti. Modna industrija također se neprestano mijenja zbog promjenjivih želja i potreba potrošača te pojave novih trendova, dok luksuzni brendovi i dalje igraju ključnu ulogu postavljajući standarde visoke kvalitete i estetike. Stoga, upravljanje istima (luksuznim modnim brendovima) važna je zadaća, ali i pravi izazov za svakog tko se nađe u ovoj dinamičnoj industriji.
O tome koje je sve izazove morala savladati na tom putu, što se sve u svijetu luksuza smatra modnim luksuzom te što ta riječ znači za nju osobno, otkrila nam je najmoćnija Hrvatica u svijetu elitne mode Tanya Golešić, CEO, Mackage na panelu 1-na-1 naziva „Rules of the luxury market“ powered by Honor u razgovoru s moderatoricom Jelenom Veljačom, glavnom urednicom ELLE CROATIA.
„Smatram da u Hrvatskoj i u Europi općenito, žene veliku pažnju posvećuju modi, dobro se oblače i izgledaju lijepo. Tako sam i sama od malena voljela modu, a ljubav prema istoj dodatno je osnažila moja mama koja je tada bila vlasnica dva butika. S njom sam također išla na poslovna putovanja koja su mi, uz posao prodajnog savjetnika, omogućila bolji uvid u modnu industriju“, rekla je Golešić, prisjećajući se svojih početaka i samog ulaska u glamurozni svijet luksuznih brendova.
Golešić kao svoju najveću prekretnicu navodi 2001. godinu kada je dobila posao u New Yorku i priliku da radi s poznatim luksuznim brendovima. To je razdoblje u kojem uspjela usavršiti svoje vještine i sposobnosti, ali i učiti od onih najboljih u industriji. „No, moram priznati da život u New Yorku u početku nije bio lagan. Kada sam tek došla, nisam imala svoje kontakte, mrežu ljudi ni izgrađene odnose s robnim kućama pa sam zato morala uložiti dvostruko više truda u to što radim“, rekla je Golešić, naglašavajući izazove s kojima se sve susrela.
Nove tehnologije utjecale su na svaki aspekt naših života pa tako i na modnu industriju. „Tehnologija je najbitnija stavka, naravno, uz kreativnost modnih dizajnera. To se najbolje može vidjeti na primjeru kada je došao Covid. Tada smo došli do spoznaje da ljudi i dalje žele kupovati, bez obzira na zatvorene trgovine. To je trenutak kada su e-commerace platforme doživjele svoj dinamični rast“, objasnila je Golešić.
Svijet u kojem živimo u potpunosti se transformirao po pitanju mode i luksuznih brendova. U 90-ima smo imali super modele koji su bili celebrityji, a danas imamo influencere koji vladaju društvenim mrežama. Unatoč tomu, modni dizajneri i dalje imaju veliku moć, ali važno je „balansirati“ između njih i odjela financija kako bi se postigla uspješnost i profitabilnost. Ako ne volite dinamičnost i prilagođavanje promjenama nemojte raditi u modnoj industriji!