Story Sellers Content Show – imamo pobjednika!

Photo: Matija Habljak/PIXSELL

Ovaj Weekend poseban je i zbog po prvi put organiziranog regionalnog natječaja za kreatore sadržaja pod nazivom „Story Sellers Content Show“. Glavni mastermind iza ovog uzbudljivog natječaja je Lea Stanković, izvršna direktorica Communisa koja je publiku u uvodnom djelu upoznala sa svojom idejom te predstavila glavni cilj.   

„Cilj je da prebacimo pažnju na pisanje, regionalnu suradnju, svježe i do sad neviđene ideje te da upoznamo neka nova lica“, izjavila je Lea Stanković, kreatorica ovog natječaja.

Kreativcima iz regije zadatak je bio osmisliti scenarij za originalni televizijski program te ga predstaviti stručnom žiriju u formatu elevator pitch prezentacije. Natjecanje se odvijalo u stilu nama dobro poznatog X Faktora koji je koordinirala uvijek vesela Ida Prester, voditeljica i glazbenica, dok su se u ulozi žirija našli  Mario Petreković, TV i radio voditelj i inženjer žiriranja, Sergej Trifunović, poznati glumac iz Srbije te Nebojša Taraba, producent Drugog plana. Ono što je dodatno začinilo ovo natjecanje je to što je i publika sudjelovala u ocjenjivanju i odabiru najbolje ideje.

Dvorana Weekend ispunila se odličnom atmosferom i smijehom uz sjajne scenarije, a predstavljen je i pobjednik prvog Story Sellers Content Showa – Nada Savić i njen scenarij „Žena iz Apsane“.

Nada, čestitamo na najkreativnijem scenariju i tituli pobjednika!

© 2021. Sva prava pridržana Weekend Media Festival.