Sportaši kao brend – neizmjerna snaga sporta u brendiranju države

Koliko puta ti se dogodilo da si u razgovoru sa stranim državljanima na izgovorenu riječ Hrvatska zauzvrat dobio/la ime barem jednog našeg vrhunskog sportaša? Često, zar ne? Hrvatska kao glavni adut za brendiranje koristi ponudu sunca i mora te prekrasnu Jadransku obalu, međutim ono što dodatno utječe na povećanje prepoznatljivosti naše države su sport i sportaši – osvajači olimpijskih, svjetskih i europskih medalja.

Ivan Kljaković Gašpić

Proslavljeni sportaši i njihove pobjede ponos su čitave države, a o njihovim uspjesima nerijetko izvještavaju i strani mediji te tako pomažu Hrvatsku „staviti na mapu poznatih država“. Hrvatski su sportaši izrasli u  brend koji doprinosi prepoznatljivosti i pozicioniranju Hrvatske kao svjetske sportske velesile.

Dubravko Šimenc

Upravo su sport i njegova neizmjerna moć brendiranja, koje ponekad nismo ni svjesni, tema panela Sportaši kao brend. Iz prve ćeš ruke moći saznati mišljenja i iskustva naših cijenjenih sportaša kao što su Ivica Kostelić – višestruki osvajač olimpijskih medalja i najpoznatiji hrvatski skijaš, Ivan Kljaković-Gašpić – profesionalni jedriličar i voditelj ACI Sail projekta te Dubravko Šimenc – višestruki osvajač olimpijskih, svjetskih i europskih medalja u vaterpolu. Ove sportske legende odgovorit će na važna pitanja o tome koliko sport doprinosi promociji Hrvatske, koliko to vješto koristimo za brendiranje te koliki utjecaj na brend države ima organizacija velikih sportskih natjecanja i manifestacija poput Snježne kraljice, WRC-a i ACI Saila.

© 2021. Sva prava pridržana Weekend Media Festival.