Najzvučnija imena OOH otkrivaju zašto vanjsko oglašavanje ne stari

Aktualni trendovi poslovanja u svijetu medija, marketinga i komunikacija ponovno će obilježiti najpoznatiji vikend u godini posvećen Weekend Media Festivalu. Na jednom će se mjestu okupiti struka i entuzijasti, a u cijelom nizu predavača zbog kojih nikako ne smijete propustiti novo izdanje Weekenda su i neka od najzvučnijih imena u području najstarijeg oblika oglašavanja. Tako će Kai-Marcus Thäsler, generalni direktor tvrtke Posterscope Deutschland i član Svjetske OOH organizacije, staviti fokus na evolucije i izazove OOH oglašavanja, dok će Denis Gaumondie, direktor marketinga tvrtke Quividi, biti usmjeren na ulogu podataka i umjetne inteligencije u oblikovanju današnjeg Digital Out-of-Home (DOOH) medija.

Posljednji masovni medij

Pod intrigantnim nazivom panela „Posljednji masovni medij“, Kai-Marcus Thäsler istaknut će važnost, ali i izazove s kojima se susreće najstariji oblik oglašavanja koji se očuvao do danas – vanjsko oglašavanje (outdoor). Thäsler je također i urednik knjige „Out-of-Home-Kommunikation“, kojom pruža dublji uvid u funkciju i dodanu vrijednost OOH kampanja u suvremenom komunikacijskom planiranju te istražuje tehnologiju, dizajn, učinke oglašavanja i načine mjerenja povrata ulaganja u OOH kampanje, koristeći cijeli niz konkretnih primjera. Svojim radom Thäsler donositeljima marketinških odluka, oglašivačima, dizajnerima te medijskim i reklamnim agencijama, kao i ostalim čitateljima, pomaže razumjeti kako OOH kampanje funkcioniraju i kako mogu biti integrirane u komunikacijske strategije.

Kako podaci i umjetna inteligencija oblikuju današnji DOOH?

Drugi OOH panel na Weekendu.16 odnosit će se na ulogu podataka i umjetne inteligencije u oblikovanju DOOH oglašavanja. Denis Gaumondie, direktor tvrtke Quividi, pionira i svjetskog lidera u mjerenju vanjskog digitalnog oglašavanja i ekrana u maloprodaji, primjerima iz prakse istaknut će prednosti ove vrste vanjskog oglašavanja. Pomoću sustava računalnog vida i umjetne inteligencije, Quividi nudi izdavačima DOOH sadržaja i maloprodajnim medijima informacije o dojmu publike u stvarnom vremenu, omogućujući im optimizaciju inventara putem tradicionalnih i programibilnih (pDOOH) kanala. Zastupljenost koncepta poslovanja tvrtke vidljiva je i na primjerima implementacije Quividi rješenja u projektu kojim je, primjerice, Coca Cola željela povećati ROI oglašavanja razumijevanjem angažmana kupaca, kao i na primjeru tvrtke Clear Channel Singapore koja je implementirala Quividi u više od 250 digitalnih autobusnih nadstrešnica s ciljem analize prolaznika i izračunavanje dojmova i razdoblja zadržavanja u stvarnom vremenu.

OOH oglašavanje i dalje se ističe svojom sposobnošću da doseže ogromne mase publike na javnim mjestima, a razvojem tehnologije i promjenama u načinu na koji ljudi konzumiraju informacije, OOH oglašavanje se prilagođava novim zahtjevima i postaje sve interaktivnije, personaliziranije i mjerljivije. Ovim panelima i njihovim najstručnijim predstavnicima, ovogodišnji Weekend.16 obećava dublji uvid u OOH oglašavanje, kako u tradicionalnom obliku, tako i u novim digitalnim formatima te će posjetitelji imati jedinstvenu priliku razumjeti šire aspekte i trendove u industriji vanjskog oglašavanja te njihovo oblikovanje i razvijanje pod utjecajem novih tehnologija i strategija.