U svijetu postoji više od 4,7 milijardi aktivnih korisnika na društvenim mrežama, što je otprilike 60% globalne populacije, a ukupni im budžet doseže brojku od 16 milijardi dolara. Dinamičan razvoj novih tehnologija i društvenih mreža rezultirao je pojavom influencer marketinga na platformama kao što su Instagram, TikTok ili YouTube, a ujedno predstavlja jedan od najznačajnijih oblika promocije proizvoda i usluga brojnih brendova. Tako je na samom početku panela moderator Dominik Beber, glavni urednik JoomBoosa, otkrio kako se iza naziva panela „Ekonomija strasti“ upravo nalazi priča o influencerima koji su svoju ljubav prema kreativnosti i stvaranju sadržaja za društvene mreže pretvorili u ozbiljan business. O influencerima, uspješnosti, autentičnosti i međusobnoj suradnji s brendovima, ali i medijima razgovarali su Ana Radišić, podcast „Putem oblaka“, Marina Mamić, kreatorica sadržaja i vizažistica, Nika Ilčić, kreatorica sadržaja i vizažistica, Marko Arsa, influencer i Kristijan Krištić, osnivač i vlasnik, ROX Beauty.
„Kod mene je krenulo spontano. Od malena me zanimala umjetnost i znala sam da ću se baviti nekim kreativnim poslom. Crtanje po licu mi je isključivo bio hobi i nisam znala da će mi se to pretvoriti u posao. Ima puno vizažista, ali htjela sam biti drugačija. To mi je bila odskočna daska, a veliku ulogu su imali i mediji“, istaknula je Marina Mamić. S druge strane, Ana Radišić je objasnila kako je njena ideja ipak nastala za vrijeme pandemije te da je imala dobar broj poslovno promišljenih odluka kako bi stvorila ono što želi uz sve potencijalne rizike.
Po pitanju autentičnosti sadržaja, svi panelisti su se složili s time da je to najvažniji element koji će dovesti do uspjeha i pozitivnih reakcija korisnika na društvenim mrežama. „Ona je osnovi preduvjet kako bi nešto ostvarili. Za mene je to strast i ljubav prema onome što radim, a bez iskrenosti, autentičnosti i ljubavi prema tome što radim ja ne bih bila nigdje“, ističe Ana Radišić.