Golden Drum Festival bira najbolje u regiji, prijave traju do 5. kolovoza

Svim igračima iz svijeta medija, marketinga i komunikacija, prva asocijacija na početak jeseni upravo je Weekend.15 koji će i ove godine biti po mnogočemu poseban. Ove će godine prvi put Weekend Media Festivala ugostiti i Golden Drum Festival, na kojem će se najbolji od najbolji ovjenčati titulom Adriatic agencije godine. Poznati po tome da uvelike utječu na razvoj i oblikovanje cjelokupne komunikacijske industrije, organizatori Golden Drum Festivala pozivaju sve agencije, oglašivače i druge stručnjake za marketinške komunikacije iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Kosova, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Srbije i Slovenije da pošalju svoja kreativna remek-djela na natječaj. Osim dosadašnjih nagrada, Golden Drum uveo je ove godine i dvije nove, za produkcijsku agenciju godine i digitalnu agenciju godine. Natjecanje je podijeljeno u četiri glavne kategorije: ONE-CHANNEL, CRAFT, OMNI-CHANNEL i CREATIVE BUSINESS EXCELLENCE DRUM, a popis svih kategorija možete pronaći ovdje. Natjecatelje u svim kategorijama ocjenjuje međunarodni žiri kojeg čine vrhunski stručnjaci i profesionalaci. Prijave su otvorene samo do 5. kolovoza 2022. te se svi zainteresirani mogu prijaviti putem linka, dok su cijene kotizacija dostupne na poveznici. Koje su najbolje agencije u regiji, bit će poznato 23. rujna 2022. na dodjeli nagrada Golden Drum, upravo u čarobnom Rovinju koji na jedinstven način slavi kreativnost i inventivnost.

Kreativci s područja Balkana mlađi od 30 godina imaju priliku sudjelovati na međunarodnom natjecanju Young Drummers Competition koje se provodi u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom i osvojiti nagradu od 1.000 EUR! Zadatak je osmisliti najkreativniji plakat ili video na temu “Hej ti, postani budućnost turizma!” i podići svijest o važnosti i dodanoj vrijednosti zanimanja u turizmu. Rok za prijavu rješenja mladih kreativaca je također 5. kolovoza 2022., a više informacija možete pročitati ovdje.

Weekend.15 i Golden Drum svojim partnerstvom definitivno će ostaviti trag u industriji, dok svi oni koji su uspjeli oživjeti svoje inovativne ideje mogu učiniti isto. Prijavite se na natjecanje i #SAMODOĐI.