Društvo za istraživanje ruda i gubljenje vremena – sounds odd, but familiar?

Matija Habljak / Pixsell

Primož Pusar, predsjednik uprave i partner u Pristopu, najvećoj i najstarijoj komunikacijskoj agenciji u Slovenijinije običan lider, već lider koji ima iznimno iskustvo u poslovnom savjetovanju te sposobnost rješavanja složenih poslovnih i komunikacijskih izazova na području Adriatika. Tvrtki Pristop Group pridružio se 2007. godine, a od tada je njegova karijera bila impresivna vožnja uspjehom, a ključnu ulogu direktora preuzeo je 2011. godine te je od tada usmjeren na transformaciju tvrtke; jedna od ključnih promjena koju je uveo bila je uspostava odjela za poslovno savjetovanje, što je tvrtki omogućilo širenje na nove tržišne segmente i rast.

U svijetu poslovanja gdje se brzina promjena često mjeri uspjehom, Pusar se ističe kao lider koji je sposoban ne samo prilagoditi se, već i oblikovati budućnost, dok su njegova vizija, strateško razmišljanje i stručnost, postavili temelje za daljnji rast tvrtke te otvorili vrata nekim od najizazovnijih poslovnih prilika.

Na panelu „Društvo za istraživanje ruda i gubljenje vremena – sounds odd, but familiar?“ je s moderatorom Draženom Klarićemglavnim urednikom i direktorom Večernjeg lista razgovarao o poslovnoj karijeri, uspjesima i preprekama s kojima se susretao tijekom svog rada.

„Mislim da sam najveći skeptik što se tiče komuniciranja, od svih vlasnika i direktora komunikacijskih poduzeća. Ono što stvarno mislim i ono što me smeta u našem poslu, vezano uz moju percepciju naših tržišta, činjenica je da radimo u okruženju gdje imamo monopole, oligopole, kartele i malu konkurenciju. Moj cinizam oko našeg core businessa je poznat i mojim kolegama, a s druge strane, ono gdje tražimo priliku i gdje mislim da je svo ovo treniranje na tržištima važan dio spreme, jest da trebamo raditi kako bismo bili spremni za glavno tržište i za neke veće priče. To je smjer u kojem pokušavamo u Pristopu napraviti nešto više i zbog čega smo uvijek ustrajni“, komentirao je Pusar o svom povjerenju u moć odnosa s javnošću i javnog komuniciranja.