Uspješni nastupi sportaša uvijek znače novu priliku za priču o zemlji iz koje potječu pa upravo tada jača potraga o informacijama na svim dostupnim tražilicama. Tako je, na primjer, tijekom finalne nogometne utakmice na prvenstvu u Rusiji HTZ zabilježio čak 250 posto porasta broja posjetitelja, dva milijuna impresija na Twitteru, 8.5 milijuna posjeta Instagramu i ukupan doseg od 5 milijuna korisnika na Facebooku. I sve to zbog sporta. Nova prilika za rezultate i promociju bit će već u 2024. godini u kojoj nas očekuju Olimpijske igre i nogometni EURO – idealan spoj za svakog ljubitelja sporta i prilika za nove uspjehe sportaše. Znamo li koristiti potencijale koje nam otvaraju sportaši, koji su sportovi promotivna snaga Hrvatske te koliko je teško ili lako osigurati podršku sponzora i mogu li (pre)živjeti i dosegnuti postolja bez podrške? Odgovore donose izbornik hrvatske vaterpolske reprezentacije Ivica Tucak, član Uprave ACI d.d. za financije, korporativno pravo i ljudske resurse dr.sc. Ivan Herak, HTV-ov sportski komentator Marko Šapit i novinar Novog lista Edi Prodan s kojima će razgovarati moderator Petar Štefanić.