Boris Trupčević

Medijski stručnjak

Medijski stručnjak Boris Trupčević nedavno postao je najpoznatiji hodočasnik među menadžerima. Proljetos je “ostavio sve” i otišao prehodati put od Francuske do Atlantika. Svoje iskustvo čuvenog hodočašća Camino de Santiago pretočio je u knjigu “1000 kilometara povratka sebi” koju upravo promovira. Trupčević je bio dugogodišnji glavni urednik i predsjednik uprave “24sata”, direktor Styria Media Group za Hrvatsku i predsjednik hrvatske Udruge novinskih izdavača. Tijekom karijere bio je i predsjednik uprave Večernjeg lista, izdavački direktor Sanoma Magazines Zagreb (današnja Adria Media), glavni urednik magazina Story, novinar i urednik u Jutarnjem listu. Bio je član odbora direktora u nekoliko europskih i svjetskih izdavačkih asocijacija, uključujući International News Media Association. Poznat je kao digitalni evangelist i promicatelj digitalne transformacije. Osnivač je nagrade Ponos Hrvatske. Napustivši medijsku industriju, bio je globalni CEO švedske beauty-tech kompanije FOREO, a danas je konzultant, startup angel investor, AI entuzijast, strateški savjetnik i – nordijski hodač.

Boris_Trupcevic