Prvo cjelovito istraživanje ulaganja u digitalno oglašavanje provedeno od strane Hrvatske udruge digitalnih izdavača pokazalo je da Hrvatsko tržište ne odskače odviše od globalnih trendova – dominacija big tech playera u tržišnom udjelu, kontroli tijeka oglašivačkog novca i podataka rubno je s monopolističkom (ili duopolističkom) pozicijom. Istovremeno, lokalni mediji značajan dio prihoda i čitanja ostvaruju putem istih tih platformi. U taj, nikad dosad viđen, digitalni ekosustav umiješala se i regulativa. Digitalne mreže i platforme imaju infrastrukturni značaj u društvu, pa potreba da se zaštite prava korisnika, podaci, pravedna tržišna utakmica, stvaratelji sadržaja i preuzme razmjerna odgovornost, donosi tektonske promjene, kako za krajnje korisnike tako i za medije i oglašivače. Dok Meta prijeti gašenjem Facebooka u Europi, europski regulatori i borci za prava krajnjeg korisnika ne odustaju. U međuvremenu nastaju nove platforme koje privlače milijune korisnika, a najmoćniji tradicionalni medij – televizija, postaje digitalna. Koja su nova pravila igre i kako će izgledati novi digitalni svijet u nastajanju, komentirat će stručnjaci iz tri različita područja – mediji, regulativa, marketing.