ŠTO?
Panel
GDJE?
Dvorana Produženi Vikend
KADA?
Petak /
15:00 -
15:30h

LOKALNI MEDIJI I GLOBALNE PLATFORME

Prvo cjelovito istraživanje ulaganja u digitalno oglašavanje provedeno od strane Hrvatske udruge digitalnih izdavača pokazalo je da Hrvatsko tržište ne odskače odviše od globalnih trendova – dominacija big tech playera u tržišnom udjelu, kontroli tijeka oglašivačkog novca i podataka rubno je s monopolističkom (ili duopolističkom) pozicijom. Istovremeno, lokalni mediji značajan dio prihoda i čitanja ostvaruju putem istih tih platformi. U taj, nikad dosad viđen, digitalni ekosustav umiješala se i regulativa. Digitalne mreže i platforme imaju infrastrukturni značaj u društvu, pa potreba da se zaštite prava korisnika, podaci, pravedna tržišna utakmica, stvaratelji sadržaja i preuzme razmjerna odgovornost, donosi tektonske promjene,  kako za krajnje korisnike tako i za medije i oglašivače. Dok Meta prijeti gašenjem Facebooka u Europi, europski regulatori i borci za prava krajnjeg korisnika ne odustaju. U međuvremenu nastaju nove platforme koje privlače milijune korisnika, a najmoćniji tradicionalni medij – televizija, postaje digitalna. Koja su nova pravila igre i kako će izgledati novi digitalni svijet u nastajanju, komentirat će stručnjaci iz tri različita područja – mediji, regulativa, marketing.

KOGA ĆEMO SLUŠATI:
CME Adria
Glavni direktor digitalnog poslovanja
Sveučilište u Zagrebu
Voditeljica poslijediplomskog studija „Intelektualno vlasništvo“
MODERATOR:
Predsjednik HUDI radne skupine za digitalni ADEX, suosnivač STAR Digital grupe