Najbolje prakse i trendovi globalno dominantnog oglašavanja
Red View Media & partneri
Programatsko oglašavanje, korištenje automatizirane tehnologije zakupa oglasnog prostora i plasmana oglasa, danas je globalno dominantan način realizacije marketinških kampanja. Istovremeno, tehnološki kompleksan ekosustav, manjak transparentnosti, manjak resursa i očekivane tektonske promjene na području targetiranja i praćenja korisnika, predstavljaju i dalje izazov velikom broju medija, agencija i oglašivača. Poslušajte iskustva i savjete vodećih playera na ovom području, saznajte što nas čeka u narednoj fazi razvoja programatskog oglašavanja.
Govornik: Diana Dumanić, direktorica, Red View Media
I.dio: Kako maksimizirati prihode medijskih portala od programatskih platformi bez ugrožavanja UX-a
Andrzej Mioduski, Voditelj klijenata na području tehnologije, Waytogrow
Lech Romański, voditelj tržišta Adrija regija i Balkan, Waytogrow
II. dio: Struktura programatskog ekosustava i ključni elementi razvoja programatskog oglašavanja za oglašivače i agencije
Govornik: Adrian Biciu, Commercial Director, CEE, Adform