ŠTO?
Predavanje
GDJE?
Dvorana Produženi Vikend
KADA?
Petak /
11:00 -
11:30h

DEEP DIVE U PROGRAMMATIC SVIJET

Najbolje prakse i trendovi globalno dominantnog oglašavanja

Red View Media & partneri

Programatsko oglašavanje, korištenje automatizirane tehnologije zakupa oglasnog prostora i plasmana oglasa, danas je globalno dominantan način realizacije marketinških kampanja. Istovremeno, tehnološki kompleksan ekosustav, manjak transparentnosti, manjak resursa i očekivane tektonske promjene na području targetiranja i praćenja korisnika, predstavljaju i dalje izazov velikom broju medija, agencija i oglašivača. Poslušajte iskustva i savjete vodećih playera na ovom području, saznajte što nas čeka u narednoj fazi razvoja programatskog oglašavanja.

Govornik: Diana Dumanić, direktorica, Red View Media

I.dio: Kako maksimizirati prihode medijskih portala od programatskih platformi bez ugrožavanja UX-a

Andrzej Mioduski, Voditelj klijenata na području tehnologije, Waytogrow

Lech Romański, voditelj tržišta Adrija regija i Balkan, Waytogrow

II. dio: Struktura programatskog ekosustava i ključni elementi razvoja programatskog oglašavanja za oglašivače i agencije

Govornik: Adrian Biciu, Commercial Director, CEE, Adform

KOGA ĆEMO SLUŠATI:
Red View Media
direktorica
ADFROM
Commercial Director, CEE
Waytogrow
Voditelj klijenata na području tehnologije
Waytogrow
Voditelj tržišta Adrija regija i Balkan