Dobar, loš, zao – radi li native na štetu potrošača i medijske slobode?
Nakon ere banner oglasa, native je kao osvježenje dočekan na komunikacijskoj sceni. Ubrzo je postao prvi izbor oglašivača koji se žele povezati s aktivnom ciljanom publikom, nakon čega je samo nastavio rasti, a u povijesti digitalnog oglašavanja ni jedan format nije imao veći utjecaj ili engagement te učinkovitiju statistiku temeljenu na metrici.
U kontekstu rastućeg interesa za jedan od s razlogom najomiljenijih formata oglašavanja, IAB Croatia – domaća podružnica globalnog Interactive Advertising Buroa koja okuplja svjetske lidere iz područja digitalnog oglašavanja i interaktivnog marketinga – oformio je radnu skupinu za native oglašavanje, čiji je zadatak bio kroz smjernice dobre prakse pružiti ažurne informacije o formatima, njihovu pozicioniranju i najboljim modelima. Cilj je smjernica osigurati kupcima učinkovitu realizaciju kampanja te istražiti ulogu nativea kao ključa za rast u drugim digitalnim kanalima kao što su e-commerce, CTV i DOOH.
Uz zaključke IAB-ovih smjernica, stručnjaci lokalne industrije u panelu IAB-a Croatia približit će nam što native oglašavanje znači danas i kako ga mediji, oglašivači i agencije primjenjuju u 2022. Ne propustite pridružiti se razgovoru koji će moderirati član Uprave i IAB-a Croatia i Udruge HURA Vanja Bertalan (Human), uz članove IAB-a Croatia Alinu Radusin (Wiener osiguranje), člana radne skupine pri IAB Croatia za native oglašavanje i Suda časti HURA-e Nevena Jacmenovića (Nivas) i Ines Rukljač (tportal).