Zašto je svijet postao ovisan o TikToku?

TikTok – fenomen koji je preplavio svijet i privukao milijune korisnika. No, što se stvarno krije iza ovog digitalnog čuda? Iako je poznat po plesnim izazovima koji postaju globalni hitovi i marketinškim strategijama koje pomiču granice, TikTok je puno više od toga. Nije samo društvena mreža, iako 75 milijuna ljudi prati Charli D’Amelio. Nije samo aplikacija za ples, iako je Renegade ples izmišljen upravo na TikToku. Nije ni samo glazbena platforma, iako su Jason Derulo i Drake započeli svoje muzičke karijere upravo ovdje.

Što TikTok čini toliko posebnim i kako ga globalni brendovi i lokalni igrači koriste za postizanje nevjerojatnih rezultata? Koji su ključni sastojci uspješnih kampanja i što je trenutno najbolje prolazi u našoj regiji?

Sve tajne saznajte na panelu „TikTok, fenomen ili?“ na Weekend Media Festivalu, na kojem će svoje
uvide i iskustva podijeliti:

Iva Ančić, rukovoditeljica brenda, marketinških komunikacija, digitalnog poslovanja u A1
Hrvatska;
Branimir Karačić, direktor marketinga u Sofascoreu;
Ivan Frančešević, direktor podataka u SeekandHitu;
– te moderatorica Ivanka Mabić Gagić, izvršna direktorica u Alephu.

Ne propustite ni radionicu „TikTok oglašavanje: Od strategije do realizacije“, na kojoj ćete saznati kako kreirati viralne TikTok videe i uspješno se pozicionirati na platformi koja neprekidno mijenja trendove.

Ključne korake za izradu uspješnih TikTok videa, konkretne primjere i smjernice za učinkovito oglašavanje donose:

Dario Marčac, osnivač Crewa i jedan od vodećih TikTok kreatora u regiji s više od 500.000 pratitelja;
Antonio Ereš, Business Development Manageru Crew Media, stručnjak koji je specijaliziran za TikTok oglašavanje.

Vidimo se na Weekendu.17, gdje će vam tajne uspjeha na TikToku otvoriti vrata kreativnih mogućnosti i pomoći da svoje ideje pretvorite u viralne hitove!