Transformacija televizije – brza, korjenita i niti približno gotova

Ideja televizije kao jakog unificirajućeg medija, koji ostavlja otisak na kolektivnoj svijesti dijeljenim iskustvom istodobne konzumacije istog kulturnog sadržaja, izgubila se negdje u bespućima konvergencije. Dani kad se u uredu uz prvu kavu diskutiralo o sinoćnjoj epizodi baš one jedne serije iščeznuli su pojavom streaming servisa, snimalica, kablovskih paketa sa stotinama programa… Transformacija televizije je, očito, korjenita, brza i, kako se čini, nije još niti približno gotova.

Ivan Vlatković
Marc Puškarić

Danas smo došli do toga da se pitamo što je uopće televizija. Jesu li to samo onih nekoliko zemaljskih kanala, ili je to čak i YouTube koji gotovo svi imaju integriran u televizor zajedno s posvećenim dugmetom na daljinskom upravljaču? Opravdano se pitamo, jesu li televizije općeg spektra na odlasku, ili treba raditi programe usmjerene na najuže niše? Kako se danas konzumira televizijski sadržaj i kako se marketing nosi s time da s prvim taktovima reklame svi skreću pogled na mobitele? Ima li linearnost programa budućnost? Trebaju li televizije u regiji surađivati i zajedno producirati sadržaj?

Björn Myreze
Marin Ćurković

Sva relevantna pitanja o budućnosti televizije legitimna su na panelu Future TV, koji će okupiti neke od najrelevantnijih sugovornika za to područje. To su Marin Ćurković, AdScanner, direktor, Dejan Jocić, Foundcenter Investment Berlin, CEO and Founder, Björn Myreze, Myreze, direktor i osnivač, Marc Puškarić, RTL Hrvatska, predsjednik Uprave, te Ivan Vlatković, Pink Media Group, vice president. Jasno je da ovu diskusiju može moderirati samo osoba koja je i sama dijete televizije, novinar i komunikacijski stručnjak Petar Štefanić. U subotu, 25.9. u 16:15 u dvorani Vikend, doznaj kakva budućnost očekuje televiziju.