Najbolji vikend u godini postao je sinonim za Weekend Media Festival od samih početaka 2008. godine. Idejni začetnik i direktor Festivala Tomo Ricov tada je imao ideju o opuštenom druženju i festivalu na kojemu će posjetitelji komentirati aktualna događanja i trendove, razmjenjivati iskustva i mišljenja o medijskoj i komunikacijskoj industriji, ali i potencijalno dogovoriti neki posao. Stoga smo s Tomom porazgovarali o počecima Festivala, ali i o izazovima i očekivanjima od Weekenda.16.
Što se najviše promijenilo od 2008. godine kada je Weekend prvi put održan?
Najbolja stvar kod Weekenda je to što se stvarno malo promijenio. Nekada se u životu posreći pa sve ispadne kako treba, a to je za mene Weekend Media Festival! Kako sam ga zamislio tada, takav se održao do danas – u neformalnoj, opuštenoj atmosferi gdje ljudi pričaju o važnim i aktualnim temama. To je zona mira i ljubavi gdje se svi su osjećaju dobrodošlo! Da ne govorim o tome da je nebrojeno puno dobrih suradnji proizišlo upravo iz druženja na Weekendu.
U više od 90 % slučajeva panelisti i govornici su prihvatili poziv za dolazak na Weekend. Je li stvar prestiža biti dio programa Weekenda?
Iskreno se nadam da je. Ljudi znaju da je ovo ozbiljna konferencija i da ih ne zovem bez razloga. Kada skupiš pametne ljude na jednom mjestu, posjetitelji znaju da će dobiti novu dozu inspiracije i neko novo nadahnuće. Dolaze nam i domaći i strani predavači. Oni inozemni uvijek objasne neke trendove i ponude svjetsku perspektivu, ali nikada nisam htio izgubiti činjenicu da je to stvarno regionalni Festival.
Je li Rovinj i dalje idealna destinacija za Weekend?
Weekend i Rovinj od samih početaka imaju posebnu vezu. Odabrali smo Rovinj jer nam se učinio idealnom destinacijom u koju mogu doći ljudi iz Slovenije, Srbije, BiH, dakle cijele regije, i uživati u posljednjem rujanskom vikendu. Uz to, punu podršku Festivalu daje nam i Adris grupa koja od samih početaka podupire našu viziju i ideju. Rovinj se etablirao kao idealna turistička, ali i poželjna event destinacija. U toj sinergiji postao je mjesto inspiracije, stjecanja novih znanja, networkinga i zabave, a ujedno i odličnog završetka ljetnog stanja uma i odvažnog ulaska u jesen.
Imaš li neku viziju za idućih 16 festivala? Postoji li nešto što želiš mijenjati?
Smatram da je Weekend super koncept koji se može prenijeti i na druge industrije. Konkretno, Weekend želimo puniti stručnim predavačima, biti centar aktualnosti i uvijek ukorak, ako ne i ispred trendova. Osim toga, brend Weekenda smo razvili te sada imamo i Women’s Weekend koji se održava u ožujku i bavi se bavi ženskim temama, Weekend Food Festival koji okuplja najbolje kuhare i svjetske restorane, a došli smo i do sporta. U Zadru imamo festival koji se ne zove Weekend, već Sunset Sport Festival, ali konceptualno je sličan Weekend brendovima.
Prvi put se u sklopu Weekenda održava i HR.Weekend? O čemu se radi?
Ove godine ćemo imati i prvo izdanje HR.Weekenda, festivala namijenjenog svim HR profesionalcima, voditeljima ljudskih potencijala, poslodavcima i predstavnicima tvrtki, kao i svima zainteresiranima za kreiranje modernih HR praksi. HR.Weekend razvili smo s agencijom Degordian osluškujući potrebe tržišta u proteklih nekoliko godina. Primjerice, shvatili smo da je veliki problem IT industrije način na koji oni traže ljude. Moraš se baš namučiti da nađeš najbolje ljudi. HR je postao vrlo kompleksan, za razliku od obične kadrovske službe. Zato smo ga odlučili staviti u sklopu Weekend Media Festivala da vidimo kako će se ljudima svidjeti i odjek je za sada odličan.
Što očekivati od Weekenda.16?
Tri dana inspiracije, druženja i zabave. Posjetitelji ne trebaju uopće brinuti ni o čemu, bit će sigurno zadovoljni! Kako programskim dijelom, tako i zabavom. Uvijek imamo najbolje regionalne glazbenike, što je samo šlag na torti. Nakon 16 godina održavanja Festivala, najvažnije je da svi koji žele dođu u Rovinj, a mi organizatori sve ostalo imamo pod kontrolom.
Sudeći po svemu što je Tomo ispričao, nema sumnje da će ovogodišnja organizacija Weekenda atmosferom i zanimljivim predavačima nadmašiti sva dosadašnja izdanja.