Zašto su podcasti postali must-have format za svakoga tko ima glas i priču za ispričati? I još važnije, što je potrebno da vaš podcast postane slušana i gledana senzacija? U panelu su sudjelovali vodeći podcast profesionalci koji su podijelili svoje iskustvo i savjete o tome kako pokrenuti podcast, što je potrebno za održavanje pažnje publike, i kako doseći slušatelje u moru konkurencije.
Podcasti u Hrvatskoj nude sve – smijeh, misteriju, učenje, a najbolje od svega je što se mogu slušati gdje god se osoba nalazi. Posljednjih godina postali su pravi hit, osobito za vrijeme i nakon korone. „Ono što nas sve veže jest to što nismo odustajali u našim podcastima i u tome je poanta“, poručio je Ratko Martinović, voditelj podcasta Inkubator svima koji žele jednog dana žele pokrenuti svoj podcast.
Moderator Roko Kalafatić, voditelj Lider Podcasta upitao je paneliste kako su uopće došli do ideje za svoje podcaste; Ana Radišić, voditeljica, urednica i kreativna producentica odgovorila je „Meni je nedostajalo sadržaja na platformama kojeg danas upravo ja stvaram. Moja autentičnost i iskrenost bile su ključ uspjeha“, a Danijel Matkov, suosnivač podcasta 3Soma izdvojio je svoju osobnost kao važnu komponentu uspjeha i izjavio: „Zašto ne bismo jednostavno sjeli pred kamerom i družili se? Zapravo smo tako počeli i ispalo je da je ljudima to zabavno i da se osjećaju kao da su na kavi s nama jer pričamo o svemu i svačemu.“
„Sa svojim gostima u podcastu istražujem prirodu i društveni razvoj čovjeka“, izjavio je Vinko Mihaljević, osnivač zanimljivog LOOD podcasta te najavio dvije uzbudljive novosti koje uskoro stižu u njegovom podcastu.
Panel je bio prava inspiracija za sve one koji razmišljaju o pokretanju vlastitog podcasta, a sudionici su podijelili korisne savjete – od tehničkih aspekata, poput produkcije, opreme i platformi, do toga kako kreirati sadržaj koji će odjeknuti kod publike. Svi su se složili: uspjeh podcasta ovisi o autentičnosti, strasti prema temi i dosljednosti u stvaranju sadržaja.