Tko kaže da brojke nisu važne, laže!

Zašto su podcasti postali must-have format za svakoga tko ima glas i priču za ispričati? I još važnije, što je potrebno da vaš podcast postane slušana i gledana senzacija? U panelu su sudjelovali vodeći podcast profesionalci koji su podijelili svoje iskustvo i savjete o tome kako pokrenuti podcast, što je potrebno za održavanje pažnje publike, i kako doseći slušatelje u moru konkurencije.

Podcasti u Hrvatskoj nude sve – smijeh, misteriju, učenje, a najbolje od svega je što se mogu slušati gdje god se osoba nalazi. Posljednjih godina postali su pravi hit, osobito za vrijeme i nakon korone„Ono što nas sve veže jest to što nismo odustajali u našim podcastima i u tome je poanta“, poručio je Ratko Martinović, voditelj podcasta Inkubator svima koji žele jednog dana žele pokrenuti svoj podcast.

Foto: Marko Lopac

Moderator Roko Kalafatić, voditelj Lider Podcasta upitao je paneliste kako su uopće došli do ideje za svoje podcaste; Ana Radišić, voditeljica, urednica i kreativna producentica odgovorila je „Meni je nedostajalo sadržaja na platformama kojeg danas upravo ja stvaram. Moja autentičnost i iskrenost bile su ključ uspjeha“, a Danijel Matkov, suosnivač podcasta 3Soma izdvojio je svoju osobnost kao važnu komponentu uspjeha i izjavio: „Zašto ne bismo jednostavno sjeli pred kamerom i družili se? Zapravo smo tako počeli i ispalo je da je ljudima to zabavno i da se osjećaju kao da su na kavi s nama jer pričamo o svemu i svačemu.“

„Sa svojim gostima u podcastu istražujem prirodu i društveni razvoj čovjeka“, izjavio je Vinko Mihaljević, osnivač zanimljivog LOOD podcasta te najavio dvije uzbudljive novosti koje uskoro stižu u njegovom podcastu.

Panel je bio prava inspiracija za sve one koji razmišljaju o pokretanju vlastitog podcasta, a sudionici su podijelili korisne savjete – od tehničkih aspekata, poput produkcije, opreme i platformi, do toga kako kreirati sadržaj koji će odjeknuti kod publike. Svi su se složili: uspjeh podcasta ovisi o autentičnosti, strasti prema temi dosljednosti u stvaranju sadržaja.