Weekend 14

Prijetnje, pokušaji mita i zastrašivanje? Samo običan radni dan istraživačkog novinara

Glavna lica panela „Junaci našeg doba – istraživački novinari“ bili su poznati hrvatski novinari Ivan Pandžić (24 sata), Denis Mahmutović (24 sata), Danka Derifaj, (Potraga, RTL Hrvatska), Mato Barišić (Provjereno, Nova TV) i Drago Hedl (Telegram Media Grupa) koji su poznati po tome što redovito umjesto institucija obavljaju njihov posao, dok je ulogu moderatora ispunio […]

Države moraju koristiti usluge marketinga i odnosa s javnošću

„Države koje uspješno komuniciraju, benefite ubiru na gotovo svim područjima, od turizma do gospodarstva. Neke prepoznajemo po Lego kockicama ili prirodnim ljepotama, a Koreja čak 1 posto svog godišnjeg BDP-a ulaže u kulturu, odnosno u sadržaje kojima pokoravaju svijet“, naglasio je tijekom svog predavanja na Weekend Media Festivalu prof. dr. sc. Božo Skoko, član Uprave […]

Celebrityjem protiv hejta na društvenim mrežama

Društvene mreže, influencer marketing i medijska pažnja ono su od čega danas ne mogu pobjeći ni celebrityiji ni influenceri. Social media menadžment omogućio je da gotovo sve osobe koje koriste društvene mreže imaju priliku uživati u statusu zvijezde, naglasili su sudionici panela pod nazivom „Influencer celebrity – biti ili ne biti“. Cijenjeni glumac Goran Bogdan, […]

PR je svakako – živ!

„PR je mrtav. Živio PR! možda ponajbolje opisuje percepciju ili dojam javnosti kada je u pitanju struka odnosa s javnošću. Oni koji nisu vezani za odnose s javnošću mišljenja su da PR gubi svoju snagu i stratešku poziciju koju je godinama zauzimao u svijetu, dok oni koji su dublje upućeni u temu shvaćaju da je […]

Sportaši – ponosni brend Hrvatske

Brendiranje država kao alat strateškog razvoja nacionalne konkurentnosti sve je prisutniji pojam u javnom diskursu, a hrvatski sportaši još od samog osamostaljenja spontano postavljaju neke od temelja prepoznatljivosti Hrvatske u svijetu. Pritom se upravo nautika ističe kao savršen spoj sporta i turizma, koji nedvojbeno ima sve preduvjete da postane ključan dio potencijalne strategije brendiranja Hrvatske, a jedan od […]

Formula za uspjeh poduzetnika: znanje, znanje i znanje

Često čujemo da su gospodarstvenici ti koji „guraju“ društvo prema naprijed i unaprjeđuju ga svojim inovativnim idejama i konceptima. Sudionici panela pod nazivom „Poduzetnik: državni prijatelj broj jedan“, složili su se da je poduzetništvo ključno u kriznim vremenima, ali i da upravljanje businessom podrazumijeva i prihvaćanje rizika. Uplitanje države i ovisnost o istoj glavni su […]

Kako uspjeti u IT industriji? Span nam je otkrio sve tajne!

Naš Weekend od jutra je počeo zračiti inspirativnim pričama i to iz svijeta digitalnih tehnologija i IT industrije. U dvorani Produženi Weekend na prvom one-on-one panelu „Od garaže do burze: Span – prvi IT izlaz na burzu“ ugostili smo Nikolu Dujmovića, predsjednika uprave Span koji nam je u odličnom društvu moderatora Arona Paulića, direktor Buga […]

Važna obavijest!

Radno vrijeme akreditacijskog ureda u petak je do 24 sata, a u subotu od 9 do 24 sata. Nakon zatvaranja akreditacijskog ureda nećete moći podići svoje akreditacije bez kojih ulazak na Weekend nije moguć. Podsjećamo, uvjet za podizanje akreditacije je važeći akreditacijski kod uz predočenje COVID potvrde, negativnog antigenskog ili PCR testa. Podignite svoje akreditacije […]

Kako je pandemija osvjetlala obraz influencera?

Iako su mnogi još uvijek skeptični prema influencer marketingu, činjenica je da je on jedan od najnovijih trendova koji se širi brzinom munje. Njegovog značaja svjesni su i sudionici panela pod nazivom „Influenceri – trgovci utjecajem“ koji su, između ostalog, objasnili kako gledaju na svoje zanimanje te zbog čega smatraju da je pandemija dodatno ojačala […]

Ništa bez snajpera za ciljanje uskih niša

U zanimljivoj raspravi medijskih profesionalaca u dvorani Radni vikend glavni zaključak bio je kako postoji veliki prostor za precizno ciljana nišna izdanja koja se prodaju publici vrlo specifičnih interesa. O medijskoj slici su  sklopu panela Da ciljam u metu ili pucam iz sačmarice – „special interest print“ vs. „mainstream print“ raspravljali su direktor Večernjeg lista […]