Tanya Golesic –  Hrvatica koja je pokorila svijet luksuzne mode

Modna industrija je jedan od najdinamičnijih sektora čije su neprestane promjene rezultat oblikovanja trendova i preferencija potrošača. Kako bi se kontinuirano prilagođavala promjenjivim zahtjevima potrošača, ključnu ulogu igra upravljanje brendovima koja zahtijeva praćenje najnovijih trendova, istraživanje tržišta i inovativno razmišljanje. Zašto su uspješni brendovi u modi uvijek su korak ispred, donoseći nove ideje, tehnologije i dizajnerske koncepte kako bi privukli potrošače i zadržali konkurentsku prednost otkrit će nam prepoznata stručnjakinja u svijetu luksuzne mode, Hrvatica s kanadskom adresom,  Tanya Golesic.

Sa svojim dugogodišnjim globalnim iskustvom na vodećim pozicijama i pristupom orijentiranim na impresivne rezultate, Tanya Golesic je vodila timove u brandovima poput Michael Kors, Jimmy Choo, Canada Goose, Marc Jacobs i Ralph Lauren. Svaki od njih donio joj je jedinstvene prilike napredovanja i učenja novih znanja uz njegovanje stalne težnje za pomicanjem granica. Bez obzira što je provela niz godina u svijetu obavijenim plaštem luksuza, ističe da je luksuz upravo imati na raspolaganju vrijeme koje možeš provesti sa svojom obitelji i dragim ljudima.

Na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu, ova renomirana direktorica iz svijeta visoke mode podijelit će vrijedne uvide o vođenju luksuznih brendova uz održavanje glavnog fokusa na ulaganju u zaposlenike. Njezine vještine vođenja, iskustvo i strast prema ulaganju u zaposlenike pružit će dragocjene uvide i smjernice za sve koji žele saznati tajne uspješnog vođenja luksuznih brendova s fokusom na balans zadovoljstva, kako potrošača, tako i zaposlenika.