Super Bowl, veliko finale profesionalne lige američkog nogometa (NFL), nije samo najvažniji sportski događaj u SAD-u, već i globalni spektakl koji svake godine privlači milijune gledatelja iz svih krajeva svijeta. U 2023. godini, Super Bowl je zabilježio nevjerojatnih 115 milijuna pregleda, daleko nadmašivši druge popularne programe poput dodjele Oscara, koja se našla tek na 15. mjestu. Ovaj događaj ne donosi samo sportsku uzbuđenost, već i više od 700 milijuna dolara prihoda u jednom danu – i to samo od reklama! Među gledateljima je i Taylor Swift, a brojni popularni izvođači odbijaju honorar kako bi imali što više šanse biti dio tog spektakla. Upravo o ovom fenomenu govorio je Pete Radovich, potpredsjednik produkcije i viši kreativni direktor CBS-a na predavanju intrigantnog naslova „What the f*** is the Super Bowl, anyway?“.
Unatoč svim statističkim pokazateljima, Radovich je istaknuo i zanimljiv paradoks – iako NFL utakmica traje 60 minuta, stvarna akcija traje svega 11, s prosjekom od tri do četiri sekunde po akciji. „Za jedan sat igre pripremamo petosatni program prije utakmice i četverosatno emitiranje tijekom događaja“, komentirao je Radovich, ističući da Super Bowl nadilazi sport i postaje pravi kulturni fenomen koji ujedinjuje polarizirano društvo. „Ljudi se ne slažu oko gotovo ničega – politike, slavnih osoba, pa čak ni hrane. Ali svi se slažu oko jednog – NFL-a, i to je nevjerojatno“, dodao je.
Kako bi privukao mlađe generacije, CBS se okrenuo inovativnim metodama prijenosa pa je tako u suradnji s kanalom Nickelodeon stvorio alternativni prijenos utakmice, u kojem su se likovi iz crtića Spužva Bob pridružili stvarnim komentatorima koristeći tehnologiju proširene stvarnosti. Ovaj pristup im je donio još jedan Emmy, a Radovich je spomenuti uspjeh pokušao i objasniti: „Dok odrasli prate utakmicu, djeca se mogu zabavljati u drugoj sobi prateći isti prijenos. Naša misija bila je podići iskustvo gledanja na novu razinu, a u tome smo i uspjeli.“
Poseban naglasak tijekom ovog, očekivano živopisnog, panela stavljen je i na poluvrijeme Super Bowla. Spektakl je to u kojemu tjednima sudjeluju stotine volontera kako bi u nekoliko minuta postavili pozornicu i izvođačima omogućili spektakularan nastup, a upravo ti, globalno prepoznati izvođači, ulažući veliki trud da uđu u cjelokupnu priču ove sportske manifestacije, baš kao i spomenuti volonteri ne dobivaju niti centa. „Super Bowl je nešto više od novca – to je prilika za izvođače da budu dio povijesti“, zaključio je Radovich.