Što je zajedničko Pierluigiju Collini, Borisu Jokiću i direktoru Googlea?

Središnje mjesto za razmjenu ideja i iskustava, aktualne teme, upoznavanje s najnovijim trendovima kreativnih industrija i najbolju zabavu i ove će godine krajem rujna biti nezaobilazni Weekend Media Festival. Najiščekivaniji festival godine okupit će zaljubljenike u medije, odnose s javnošću, oglašavanje i srodne kreativne industrije od 21. do 24. rujna na dobro poznatom mjestu stare Tvornice duhana Rovinj. Panel diskusije, predavanja, intervjui, radionice i zabava sastavni su dio bogatog programa kojim Weekend svake godine privlači na tisuće sudionika, posjetitelja i gostiju iz regije i svijeta koji uživaju u prirodnim ljepotama i bogatstvu sadržaja najposjećenije turističke destinacije na Jadranu. Tako je upravo Weekend u posljednjih 16 godina dao značajan doprinos u transformiranju grada Rovinj u ‘it mjesto‘ koje vrvi kreativcima i njihovom zaraznom energijom.

Weekend Media Festival

Bogat program koji čine savršena kombinacija aktualnih tema, zanimljivosti, kvalitetnog druženja u opuštenoj atmosferi i zabave recept su koji Weekend Media Festival svake godine učini najboljim festivalom u regiji na kojemu se izmjenjuju tehnološke, medijske, marketinške, kao i teme društvenih mreža i glazbenih trendova. Poseban naglasak je na atraktivnim, kreativnim i pametnim gostima, najjačim imenima iz cijelog niza industrija koji dodatno privlače kreativce sa svih strana. Tako su među onima koje posebno pamtimo gostovanje jednog od najpoznatijih nogometnih sudaca svih vremena,  legendarnog Pierluigija Colline, kao i najtrofejnijeg izbornika hrvatske nogometne reprezentacije Zlatka Dalića. Iskustvo stvaranja u kreativnoj i oglašivačkoj industriji na Weekendu je podijelio i Eric Schoeffler, jedan od najcjenjenijih kreativnih direktora u Europi, ali i medijski stručnjak Andrew Keen, poznat kao veliki kritičar interneta za kojega smatra da se iskorištava za najniže strasti. U dosadašnjim izdanjima festivala Weekend publika je uživala i u predavanju Christiana Hernandez Gallarda, direktora novih tržišta u Google-u, kao i u inspirativnim pričama predstavnika nekih od naistaknutijih svjetskih tvrtki poput Facebooka, Twittera, Ubera, ali i ključnih medijskih globalnih kuća kao što su The Financial Times, The New York Times i The Sunday Times. Naravno, svake godine sadržajan opus festivala obogaćuju raznovrsni kulturni sadržaji, umjetničke instalacije i glazbeni nastupi koji obogaćuju ponudu Rovinja, pretvarajući grad u pravu pozornicu za kreativnost i inovaciju.

Najprepoznatljivija komunikacijska konferencijska u regiji tako s godinama postaje sve privlačnija svim generacijama i predstavlja mjesto nadahnuća, stjecanja novih znanja, networkinga i zabave, ali i odličnog završetka ljetnog stanja uma i odvažnog ulaska u jesen.

A hoće li Weekend16 ove godine ponovno podići već ionako visoko postavljenu ljestvicu očekivanja?

Osigurajte svoje mjesto i uvjerite se sami!