Pušiona: Što kad poslovna ideja propadne?

Pušiona

Panel simbolična naziva „Pušiona“ okupit će uspješne poduzetnike koji će otkriti koje su im to ideje i projekti propali. Iako danas nedvojbeno uspješni – Dimitrije Trbović, CEO Neostar, Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik kreativne agencije Bruketa&Žinić&Grey, Tomo Ricov, direktor agencije Pepermint i Mario Petrović, suosnivač Millenium promocije i vlasnik Edward Bernays University Collegea – u svojim su se karijerama često razočarali i na vlastitom primjeru naučili kako sebi i drugima priznati neuspjeh te hrabro krenuti dalje u nove pothvate.

Četvorica veličanstvenih u zanimljivoj raspravi otkrit će Andriji Jarku svoje najbolje ideje koje nažalost (možda i na sreću) nisu zaživjele, ali i kako za njih izgleda kada unatoč svim vještinama i trudu ne uspiju postići što su zamislili, a u njihovim projektima izostane onaj wow efekt!

Ne brinite – na Weekendu taj efekt neće izostati! #SAMODOĐI