Ivan Frančešević je Chief Data Officer (CDO) u SeekandHitu, gdje nadgleda procese prikupljanja, prijenosa, skladištenja i aktivacije podataka klijenata. Svoj put započeo je prije više od 15 godina kao zaposlenik broj 2 u SeekandHitu, gdje je napredovao od account managera do voditelja odjela oglašavanja, skalirajući tim na 16+ osoba i šireći usluge koje SeekandHit nudi klijentima. Kao CDO, Ivan gradi data odjel i pomaže klijentima stvarati smislene data proizvode kao što su custom atribucijski modeli, marketing data lakeovi i marketing mix modeli. Sudjelovao je na preko 750 projekata, te je stekao bogato iskustvo prije svega u travel, IT i ecommerce vertikalama. Njegovi timovi su osvojili brojne nagrade, odražavajući uspješne postavke i skaliranje koje je pomogao ostvariti (između ostalih prvi best in show SoMo borac i MIXX za performance kampanje).
Ivan je također bio ključni predavač na webinarima u suradnji s Googleom, gdje je dijelio svoje uvide o proširenju poslovanja na nove tržište i optimizaciji digitalnih kampanja. Njegovo iskustvo u vođenju kampanja i timova čini ga ključnim savjetnikom za klijente u razvoju njihovih strategija podataka. Aktivno je sudjelovao u razvoju i implementaciji marketinških kampanja koje su značajno povećale učinkovitost klijenata, te je igrao ključnu ulogu u razvoju inovativnih marketinških i data strategija koje su dovele do značajnih poboljšanja u učinkovitosti i profitabilnosti klijenata.
Kao jedan od organizatora prvog MeasureCampa u Hrvatskoj, Ivan je pokazao potencijal i znanje hrvatske scene digitalnog marketinga i analitike na globalnoj razini. Ovaj događaj okupio je stručnjake za digitalni marketing i analitiku iz cijelog svijeta, čime je dodatno potvrdio Ivanovu posvećenost unapređenju i dijeljenju znanja unutar industrije