ŠTO?
GDJE?
Dvorana Vikendica
KADA?
25.09. Subota /
16:15h

(What’s The Story) Morning Glory?

Neostar Case Study

„Biste li od ovog čovjeka kupili rabljeni automobil?”

Poznati slogan, korišten u demokratskoj kampanji protiv republikanskog predsjednika Nixona na izborima u SAD-u 1960. godine, sjajan je podsjetnik na to kako je autoindustriji, unatoč brojnim rizicima, uvijek nedostajalo povjerenja. Neostar je odlučio uroniti u te mutne vode kako bi unio jasnoću, koristeći najučinkovitije oružje današnjice – tehnologiju. Dakle, kupnja izubijanih automobila na parkiralištima od upitnih momaka koji se kunu u njihovo nevjerojatno stanje polako postaje drevna povijest. Neostar je priča o tome kako riješiti problem povjerenja i promijeniti tradicionalni odnos između vlasnika rabljenih automobila, mehaničara i kupaca, a da ni jedna od uključenih strana ne izvuče deblji kralj – barem ne pod našim budnim okom.

Dimitrije Trbović
NEOSTAR
CEO
Hrvatska
Cijela njegova profesionalna karijera razvijala se u okviru automobilske industrije, a strast prema automobilima dovela ga je na poziciju CEO-a i člana Uprave najveće hrvatske prodajne i servisne organizacije kada je riječ o automobilima. Njegov posljednji projekt, automobilska platforma NEOSTAR, teži donijeti transparentnost u ovaj biznis koristeći inovativne tehnologije.
POKROVITELJ

© 2021. Sva prava pridržana Weekend Media Festival.