Svi smo čuli za pojam ”native advertising”, no znamo li točno njegovo značenje? Stručnjaci iz Linkera, reći će vam koja je razlika između native članka, PR članka i native oglasa, je li to sve isto i zašto nije.
„Native advertising“ svakako je jedan od najbrže rastućih kanala digitalnog oglašavanja – procjenjuje se da će u 2022. globalno doseći vrijednost od 170 milijardi, a u 2025. godini čak 402 milijarde dolara.
Značajan udio nativnog oglašavanja odnosi se na nativne oglasne platforme, koje se danas jednako uspješno koriste u početnim fazama digitalnih kampanja za branding i awareness, kao i u završnim fazama kampanja koje za cilj imaju direktnu prodaju. Pritom, takvo oglašavanje korisnicima nudi neinvazivne oglase, prirodno dobro uklopljene u okolinu portala.
Linker je vodeća platforma za nativno oglašavanje na području jugoistočne Europe, prisutna na 7 tržišta regije. Predstavit ćemo iskustva Linkera, uspješne primjere iz prakse te se osvrnuti na trendove i razlike na pojedinim tržištima regije u ovom segmentu „native advertisinga“, ali i šire, na trendove u digitalnom marketingu.