ŠTO?
GDJE?
Dvorana Vikendica
KADA?
24.09. Petak /
12:30h

PR je mrtav. Živio PR!

Native oglašavanje uzima sve više maha u marketinškoj i PR praksi korporacija i medija. Ugrožava li se time vjerodostojnost odnosa s javnošću i gubi li se potreba za “posrednicima”, odnosno komunikacijskim stručnjacima, koji nastoje privući medijsku pozornost, ispričati dobru priču i graditi dvosmjerne odnose s javnošću. Uostalom, gdje je danas granica između PR-a i marketinga? Je li naše tržište spremno za dvosmjerne simetrične odnose s javnošću ili se zadovoljavamo brojem medijskih objava? Kako upravljati odnosima s javnošću u vremenu fake newsa, digitalizacije i globalizacije?

SUDIONICI

Mario Aunedi Medek
Hrvatska udruga za odnose s javnošću
Predsjednik
Hrvatska
Berislav Jelinić
Nacional
Suvlasnik, direktor i glavni urednik
Hrvatska
Tomislav Krasnec
Dopisnik Večernjeg lista iz Bruxellesa
Hrvatska
Borislav Miljanović
Represent System
Osnivač i direktor regionalne komunikacijske grupe
Srbija
Melita Župevc
Pristop
Stariji konzultant
Slovenija

MODERATOR

Mario Petrović
CEO Millenium promocija, Edward Bernays University College
Hrvatska