ŠTO?
GDJE?
Dvorana Radni Vikend
KADA?
24.09. Petak /
16:15h

Nekad topshop, danas webshop

Kako je do toga došlo i što nam donosi budućnost?

Počelo je 90-ih godina telemarketingom koji se pokazao fantastičnim kanalom za prodaju iz udobnosti fotelje, samo jednim telefonskim pozivom. U isto vrijeme pojavili su se i prvi web shopovi koji su donijeli potpuno nove mogućnosti još jednostavnije kupnje dostupne u svakom trenutku, u svega par klikova. U doba pandemije, takav se oblik kupnje pokazao ključnim za opskrbu svim kategorijama proizvoda i potrošačima značajno olakšao život. No, kako online kupnja utječe na tvrtku, bez obzira ima li ili nema web shop? Što nam je donijela pandemija, u kojoj točki razvoja se sada nalazimo i zašto je ulaganje u web trgovinu jedno od najvažnijih i najisplativijih ulaganja za budućnost poslovanja?

Ivica Kruhek
Marker
Direktor
Hrvatska
Saša Tenodi
Surove strasti, Prodajni Mindset
SuPokretač
Hrvatska
POKROVITELJ

© 2021. Sva prava pridržana Weekend Media Festival.