ŠTO?
GDJE?
Dvorana Produženi Vikend
KADA?
25.09. Subota /
10:00h

Kako osvojiti Cannes lava?

Bruketa će govoriti o projektu Untouched by Light, prvom pjenušavom vinu na svijetu koje se proizvodi, prodaje i kuša u potpunome mraku, koji je ove godine osvojio Canneskog lava za rebranding. Agencija Bruketa&Žinić&Grey kreirala ga je s vinarijom Radgonske gorice. Bruketa će WMF publici ispričati detalje o procesu nastanka, realizacije i rezultatima proizvoda, kao i o procesu pripreme prijave za Cannes Lions natjecanje.

Matejčić će govoriti o projektu Dogvertising, prvoj DOOH kampanji na svijetu koja koristi computer vision kako bi ispred ekrana prepoznala psa i pokrenula personalizirane oglase za (vlasnike) pasa. Projekt je ove godine osvojio Data Technology lava i shortlistan je u kategoriji Data-driven marketing. Agencija MediaCom kreirala je projekt u suradnji s Marsom za njihov brand Pedigree DentaStix te s Go2Digitalom. Matejčić će WMF publici ispričati detalje o procesu nastanka, realizacije i rezultatima algoritma, kao i o procesu pripreme prijave za Cannes Lions natjecanje.

Marko Matejčić
MediaCom
Direktor za strateško planiranje
Hrvatska
Davor Bruketa
Chief Creative Officer
Bruketa&Žinić&Grey
Hrvatska

© 2021. Sva prava pridržana Weekend Media Festival.