Otkrijte važnost sonic-brendiranja

Na ovogodišnji Weekend Hrvatski radijski forum dovodi ikonu audio oglašavanja – Ralph Van Dijka, osnivača i izvršnog kreativnog direktora tvrtke Eardrum, najnagrađivanije audio agencije na svijetu i osnivača tvrtke Resonance Sonic Branding. Kao nagrađivani stručnjak za sonic-brendiranje i „reklamna legenda“ Cannes Lions Festivala, Van Dijk će u svom predavanju otkriti provjerene strategije oglašavanja koje donose trenutne rezultate, istovremeno gradeći brendove koji ostaju voljeni i prepoznatljivi dugoročno. Iskustva koja će podijeliti bit će izvor inspiracije za novi pristup kreativnom radu s audio sadržajem.

Iako vizualni aspekti oglašavanja privlače pažnju publike, zvuk je taj koji potiče emocionalnu povezanost s potrošačima, a rast audio sadržaja znači da brendovi sve više koriste moć zvuka u oglašavanju. Weekend Media Festival, poznat po svom senzibilitetu prema najnovijim trendovima, donosi jedinstvene uvide jednog od vodećih svjetskih stručnjaka o tome kako zvuk može preoblikovati način na koji doživljavamo brendove. Primjeri koje će Van Dijk podijeliti promijenit će pristup audio oglašavanju i dokazati da je najbrži put do srca potrošača upravo kroz njihove uši.