Želite saznati kako svaki vaš marketinški potez može donijeti maksimalan povrat? Na panelu „Maximizing ROI with Marketing Mix Modeling: A Data-Driven Approach“ otkrijte tajne koje se kriju iza uspješnih kampanja i naučite kako donijeti odluke koje povećavaju profit. Saznajte odgovore na ključna pitanja za svaki uspješan marketing:
- Koji je doprinos svake marketinške aktivnosti poslovnom rezultatu?
- Koliko trebam uložiti u marketing kako bih postigao željeni profit?
- Kako optimalno raspodijeliti proračun za marketinške aktivnosti, medije i brendove?
- Što će se dogoditi s prodajom ili profitom ako se marketinški proračun smanji za 15%?
- Potiču li moje offline aktivnosti online prodaju i obrnuto?
Uz inspirativne primjere iz prakse, Barbara Modic, Managing partner u iz STARS Adriatic i Balkansu te Andreas Hofmaier, osnivač i Managing partner u SAYG GMBH-u, pokazat će vam kako donositi promišljenije odluke i podići profitabilnost na višu razinu. Na Weekendu.17 zavirite u najsuvremenije marketinške strategije i naučite kako se izdvojiti od konkurencije.